Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dilemma A54 of S23

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2023 08:19 AM)
405 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Binnenkort verloopt mijn abonnement en kan ik verlengen. Momenteel heb ik de A52s en die bevalt nog steeds prima na 2 jaar. 

Nu twijfel ik tussen de A54 en de S23.
De S23 is behoorlijk in prijs gezakt en is een top toestel. Met goede camera 's en de Snapdragon 8 gen 2 processor. Het scherm is wel een stuk kleiner dan mijn huidige A52s. 6.1 inch vs 6.5 inch. 

De A54 heeft de Exynos 1380 chip die niet veel sneller is dan de Snapdragon 778G in mijn huidige A52s. Dus dat voelt als een achteruitgang. 

Ik ben geen gamer, maak wel graag foto's. Ik wil er weer 2 jaar mee doen. Wat raden jullie aan? 
0 Likes
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Anonymous User ,

ik zou absoluut en 100% voor de S23 kiezen. Dit is een wereld van verbetering ten opzichte van de A54.

De Camera van de S23 zal ook absoluut niet tegenvallen😁

Er zijn genoeg Youtube video's te vinden die de verschillen uitleggen. De S23 is op elk vlak beter dan de A54 maar de uiteindelijke keuze ligt bij jou😎

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sahri
Helping Hand
Opties
S23. Dat is gewoon een no-brainer. Snapdragon veegt de vloer aan met Exynos!
0 Likes
bjorn87
Navigator
Opties
S23 it is. Maakt goede foto's. Wil je een even grote telefoon als de A54? Dan kan je voor de S23 plus gaan, afhankelijk van je budget natuurlijk. Formaat van 6.1 is ideaal. Ligt lekker in de hand. De S23 plus en A54 zijn een slag groter.
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Jullie zijn unaniem. Ik denk dat het inderdaad de S23 gaat worden. Bedankt voor jullie advies👍🏻
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Anonymous User, goedemorgen.

Wat gaaf om te lezen dat je interesse hebt in een nieuwe Samsung telefoon 💙 Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) misschien heb ik dan nog wel iets leuks voor je 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Beste Martijn, ik ben nieuwsgierig. Als ik op de link klink kom ik in de Samsung members app. Ik weet niet hoe ik je persoonlijk kan berichten.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anonymous User ,

Wanneer je op de link klikt, krijg je als het goed is een formulier te zien. 

Zo nee, log dan eerst in.

Bij verzenden naar, kan je mijn naam intikken: Ajay-a

Met groet,

Ajay

Community Manager
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
DK77,

Open de Samsung Members-app > Klik rechtsboven op het icoontje met je profielfoto > klik op direct bericht.

Alleen MartijnK is ermee gestopt dus je zult je bericht moeten richten aan Ajay-A.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
7Mink
Pioneer
Opties
Hey, ik gebruik de S23! De plus en de Ultra vind ik te groot en ben ook geen poweruser maar gebruik S23 wel vaak.

Laatste in zijn soort kwa formaat en chipset; 6.1 inch en Snapdragon gen2.

Nieuwe S24 word al naar 6.3 inch gepushed en krijgt een Exynos chip (voor Europese gebruikers). In reallife time merk je geen verschil tenzij je een technerd bent.

Fijn 6.1 inch vlaggentoestel voor midrange prijs. Heb S23 gekocht tijdens BF sale en wacht op mijn watch6 lte.