Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dilemma A54 of S23

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2023 08:19 AM)
406 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Binnenkort verloopt mijn abonnement en kan ik verlengen. Momenteel heb ik de A52s en die bevalt nog steeds prima na 2 jaar. 

Nu twijfel ik tussen de A54 en de S23.
De S23 is behoorlijk in prijs gezakt en is een top toestel. Met goede camera 's en de Snapdragon 8 gen 2 processor. Het scherm is wel een stuk kleiner dan mijn huidige A52s. 6.1 inch vs 6.5 inch. 

De A54 heeft de Exynos 1380 chip die niet veel sneller is dan de Snapdragon 778G in mijn huidige A52s. Dus dat voelt als een achteruitgang. 

Ik ben geen gamer, maak wel graag foto's. Ik wil er weer 2 jaar mee doen. Wat raden jullie aan? 
0 Likes
15 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Bedankt voor jullie reacties....om de keuze nog moeilijker te maken is er nu de S23 FE bij gekomen. Groter scherm dan de S23. En betere specs dan de A54. En prijstechnisch interessant. Wat vinden jullie??
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Heel simpel, De S23 heeft betere specificaties dan de S23 FE.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
7Mink
Pioneer
Opties
En goedkoper...
0 Likes
Eve77
First Poster
Opties
Na altijd Modellen te hebben gehad, gebruik ik met veel veel plezier de A54. Doet niet onder op de S21. Toegegeven ik heb S22 en 23 niet getest. Maar prijstechnisch is de A54 top. Enige nadeel vind ik het ontbreken van draadloos opladen.
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
De S23 is binnen. Overzetten was fluitje van een cent. Ik merk weinig verschil qua grootte. Wel weer lekker rap toestel. En mooie foto's. Bedankt allemaal voor jullie tips
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen DK77,

Ik heb zelf ook een S23 en het is een geweldig toestel, ook met het maken van foto's. Geniet ervan!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes