Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg.

(Onderwerp aangemaakt op: 04-07-2024 09:42 PM)
498 Weergaven
Mitch2103
Journeyman
Opties
Hallo,

Ik heb de vraag waarom de Samsung s23 snel leeg gaat. Ik heb hem nu vanaf aug 2023. Zijn er redenen voor dat hij nu zo snel leeg gaat? Om 18.00 zat hij vol. Nu 21.30 is hij 55%.

Heeft iemand hier tips of verklaringen voor? En welke stand kan ik het beste gebruiken dat ik wel bereikbaar ben en alles kan doen als ik een dag van 15 uur weg ga bijv.?

Alsvast bedankt!

8 Antwoorden
Opties

Hey Onni is hier om jouw te helpen😊 heb je al bij het apparaatonderhoud gekeken welke van jouw apps het meeste verbruiken?

Mitch2103
Journeyman
Opties
Heb ik gekeken dan komt snapchat naar boven
0 Likes
Opties

ow en heb je die al opnieuw erop gezet?

0 Likes
Mitch2103
Journeyman
Opties
Nee zelfde als whatsapp en alle andere apps ook niet
0 Likes
Mitch2103
Journeyman
Opties
Huh?
0 Likes
Mitch2103
Journeyman
Opties
Iemand nog enige tips verder?
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hetzelf probleem maar dan met de s24+ komt waarschijnlijk door one ui 6.1, ik heb ook al een bericht geplaatst maar het lijkt alsof ze het niet willen oplossen en alleen maar dingen zeggen die het probleem niet oplossen, ik hoop dat ze snel een update brengen en anders wachten tot de beveiligingsupdate van juli en hopen dat daar de fix bij zit.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mitch2103,

Bedankt voor jouw bericht. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Bekijk ook e.v. tips uit de onderstaande link. 

https://bit.ly/32RmVrQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes