op 03-06-2023 09:48 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-06-2023 07:57 AM
Hi @SamGalaxyUser, goedemorgen.
Dankjewel voor je terugkoppeling en de afbeeldingen 👍 Via de Instellingen van je telefoon is het niet mogelijk om dit uit te breiden, wellicht dat je dit wel kan aanpassen met een andere app 😇 Ook kan je via de Samsung Members-app een suggestie indienen om dit aantal icoontjes uit te breiden en wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden toegevoegd.
Groeten,
Martijn
op 05-06-2023 10:30 PM
Over het algemeen kunt u, aangezien de klok zich aan de rechterkant bevindt, maximaal 7 pictogrammen zien. Met behulp van de GoodLock-app (QuickStar) kunt u de klok naar links verplaatsen en vervolgens tot 10 pictogrammen zien, zonder dat u het meldingenpaneel naar beneden hoeft te trekken.
op 06-06-2023 10:16 AM
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je van boven naar beneden veegt kan je de verschillende opties wijzigen door deze in- of uit te schakelen. Ook kan je snel naar de instellingen van een bepaalde optie toe door de button wat langer vast te houden. Is het scherm ontgrendeld dan zal je ook de notificaties zijn bij de 1x vegen 😇
Groeten,
Martijn
op 06-06-2023 07:55 PM
@Neo001 Dat is bijzonder, bij mij zit de klok standaard aan de linker kant en ik zie maar 5 pictogrammen terwijl er meer dan genoeg ruimte is voor meer pictogrammen. Ik kan de klok met QuickStar dus net zo goed naar rechts verschuiven, want daar is genoeg ruimte voor. Maar dat is juist niet wat ik wil.
Hier een voorbeeld en een vergelijking met de hoeveelheid iconen die 'verstopt' zitten achter van boven naar beneden veeg beweging.
op 06-06-2023 07:59 PM
@MartijnK Mijn 'probleem' is dat ik rechtsbovenin maar 5 iconen zie terwijl er meer dan genoeg ruimte is voor meer iconen. Dat wil ik eigenlijk oplossen. Als ik van boven naar beneden veeg zie ik ze wel allemaal, maar waarom alleen dan?
op 07-06-2023 07:57 AM
Dankjewel voor je terugkoppeling en de afbeeldingen 👍 Via de Instellingen van je telefoon is het niet mogelijk om dit uit te breiden, wellicht dat je dit wel kan aanpassen met een andere app 😇 Ook kan je via de Samsung Members-app een suggestie indienen om dit aantal icoontjes uit te breiden en wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden toegevoegd.
Groeten,
Martijn