Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

aanvraag actie product

(Onderwerp aangemaakt op: 03-08-2023 02:04 PM)
341 Weergaven
Members_ET1tlag
Apprentice
Opties

hallo ben opzoek naar wat advies, heb via gsmweb.nl een verlengingen aangevraagd voor een T-Mobile abonnement met een nieuwe toestel. Na goedkeuring van T-Mobile is mijn toestel verstuurd en een tijdelijke sim. nou probeer ik in aanmerking te komen voor de actie Tab 8 die je gratis kunt krijgen na registratie maar nadat ik mijn info hebben ingevuld bij Samsung, krijg ik een dag later te horen dat ik niet in aanmerking komt omdat ( Het deelnemende model is niet aangekocht bij een deelnemende winkel ) toestel en abo loopt via T-Mobile alleen de aanvraag voor de verlengingen is gedaan via gsmweb.nl wie kan mij hierin adviseren want ik vind toch zonde dat Samsung mijn aanvraag afkeurt omdat ik via gsmweb.nl het abonnement hebt aangevraagd. MVG JP

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_ET1tlag 

Hi JP, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wij hebben hier een 2-tal acties voor en wellicht dat je je voor de verkeerde promotie hebt geregistreerd. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/46yzjJ7

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_ET1tlag 

Hi JP, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wij hebben hier een 2-tal acties voor en wellicht dat je je voor de verkeerde promotie hebt geregistreerd. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/46yzjJ7

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_ET1tlag
Apprentice
Opties

Goedenmiddag Martijn,

bedankt voor uw reactie dit heb ik naar aanleiding van uw bericht heb ik mijn in weer ingevuld.

hopelijk lukt het deze keer wel.

mocht dat wel het geval zijn dan laat ik wat van mij horen.

mvg JP

Members_ET1tlag
Apprentice
Opties

Goedenmiddag Martijn.

het wil maar niet lukken zo, Samsung weigert telkens mijn aanvraag voor de promotie, met redenen zoals.  ( toestel is niet gekocht in een deelnemend land ) ( 

Dit IMEI-nummer is eerder gebruikt in een andere promotie. De huidige promotie mag niet gecombineerd worden met deze andere promotie.? 

ik heb dit toestel gekregen van GSMWEB.NL nieuw in de verpakking en heb nog nooit de IMEI gebruikt voor iets anders dan voor deze promotie actie voor een Galaxy tab8.

ik snap niet waar het mis gaat of waarom Samsung dit weigert ook GSMWEB.NL geeft ook niet antwoord terwijl zij zijn degene die mij dit toestel verkocht hebben, het enige wat zij meedeelt is, ik heb recht of de promotie actie.

is er iets mis wat mij is ontschoten of wordt ik hier de dupe van misstanden door derden?

zie graag uw reactie.

met vriendelijke groet 

JP

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_ET1tlag,

Wat is de modelcode van jouw toestel? En het serienummer? Had je inmiddels kunnen navragen of het een buitenlands toestel is bij de verkoper?

Zo kunnen we een aantal dingen uitsluiten

Groetjes,

Daphne

0 Likes