Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Youtube premium.

(Onderwerp aangemaakt op: 30-11-2022 01:53 PM)
388 Weergaven
Henk1968
Apprentice
Opties
Ik heb nu een samsung s22 ultra, netjes geregistreerd, en krijg verschillende aanbiedingen en rewards in de mail van Samsung, waaronder ook youtube premium. Hoe krijg ik dit nu geinstalleerd of geactiveerd. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MaiteNL, goedemiddag. 

Deze promotie is in samenwerking met Google. het klopt dan ook dat wanneer je eerder een proefperiode hebt gehad je dit niet kan claimen:

Uiteraard wensen we je wel heel veel gebruiksplezier toe met je nieuwe aanwinst 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, zie de stappen in de onderstaande link.

https://www.samsung.com/nl/mobile/youtube-premium/

Henk1968
Apprentice
Opties
Bedankt voor de info, ga er mee aan de slag.
Neo001
Legend
Opties

Veel plezier met je aankoop en YouTube premium 👍

MaiteNL
Apprentice
Opties
Zit met het zelfde probleem, heb een flip4 gekocht en vandaag een mail met exclusieve reward voor YouTube premium ontvangen maar kan hem niet activeren. Alleen een betaald abo nemen
Henk1968
Apprentice
Opties
Zelfde doen wat Neo001 gestuurd heeft. Ook de link volgen die naar mij toegestuurd is
0 Likes
MaiteNL
Apprentice
Opties
Helaas, werkt bij mij niet, maar toch bedankt voor je reactie 👍
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @MaiteNL, goedemorgen. 

Gebruik je bij jouw Google-account hetzelfde e-mailadres als bij jouw Samsung-account? Heb je eerder deelgenomen aan een promotie of proefperiode van Youtube? 

Groeten,

Martijn

MaiteNL
Apprentice
Opties
Ja, wel zelfde mail adres, en inderdaad al eerder een proefperiode, die van google zelf) gebruik van gemaakt, zal dit het probleem zijn? Dacht dat ik deze exclusieve reward (volgens jullie mail dan 😊) van Samsung aangeboden kreeg?
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MaiteNL, goedemiddag. 

Deze promotie is in samenwerking met Google. het klopt dan ook dat wanneer je eerder een proefperiode hebt gehad je dit niet kan claimen:

Uiteraard wensen we je wel heel veel gebruiksplezier toe met je nieuwe aanwinst 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes