Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen fullscreen bij gebruik youtube, ziggo go en andere apps bij landscape. S22

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2023 12:24 PM)
428 Weergaven
hh1947
Navigator
Opties
Herkent iemand dit? Samsung erkent dit
0 Likes
15 Antwoorden
hh1947
Navigator
Opties

Erkenning van probleem door Samsung gebeurde tijdens meekijksessie. Wil graag weten of dit probleem wordt herkend door gebruikers omdat de S22 al een jaar op de markt en nog niet hersteld is. Wil ook zeker weten dat dit geen probleem is van het net aangekochte toestel. Fullscreen optie bij zelf gemaakte foto's en video's wel ok.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wat is het probleem dan?

Ik heb een S22 Ultra en heb gewoon fullscreen in alle apps.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
hh1947
Navigator
Opties
Het gaat om de kleine S22, daarop werkt het niet (goed)
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit zijn geen bekende problemen. Heb je het toestel met SmartSwitch geïnstalleerd? En instellingen en apps meegenomen?
hh1947
Navigator
Opties
Ja. Overigens schreef ik al dat in de meekijksessie de samsung medewerker meldde dat dit een bekend softwareprobleem is voor de S22. Wordt opgelost met een update werd gezegd 🤔
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je het toestel met SmartSwitch geïnstalleerd?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je het toestel met SmartSwitch hebt geïnstalleerd en instellingen en apps hebt meegenomen van een ander toestel dan snap ik hoe deze problemen zijn ontstaan.

Maak eens een handmatige backup zonder SmartSwitch en doe dan een fabrieksherstel.

Dit doe je zo:

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

En daarna instellingen > Algemeen Beheer > Resetten > fabrieksgegevens herstellen.
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Beste, ik heb zelf ook de S22 maar heb dit probleem ook niet. Bijgevoegd screenshot is van youtube met volledig scherm in landscape. Het is dus geen S22 issue.Screenshot_20230126_210819_YouTube.jpg
0 Likes
Kendra1981
Apprentice
Opties

ik heb de s22 plus en ik heb bij geen van die aps problemen 😊

0 Likes