Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Weer-tijd widget met 2 locaties in een widget

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2022 05:42 PM)
3846 Weergaven
KVH22
Apprentice
Opties

Ik ben op zoek naar een simpele weer-klok widget  waar ik 2 locaties kan invoeren en permanent in beeld houden (4x1 grootte). Huawei heeft zo'n widget maar die is embedded.

Galaxy S22  

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KVH22
Apprentice
Opties

inmiddels Weawow  geinstalleerd en die heeft 1x1 widgets die je naast elkaar kan gebruiken met verschillende plaatsen. Hier zit dn weer geen klok in en die dan apart als 2x1 widget van een andere app.
Het is niet ideaal maar het werkt en Weawow is een goede weer app

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Joyce de Roo-Bot
Explorer
Opties

dan moet je de play store openen en er een hoop downloaden dan vind je er vast wel eentje die werkt zoals jij dat wil😊

0 Likes
KVH22
Apprentice
Opties

heel veel geprobeerd maar niet de juiste gevonden

0 Likes
KVH22
Apprentice
Opties

dank je wel voor de suggesties, er is ook in de standaard klok app een dubbele widget maar daar is het aantal locaties te beperkt en ik wil graag een eenvoudige en zo compact mogelijke widget van totaal 4x1 met locatie, tijd en weer indicatie. Kan mij niet voorstellen dat die er niet is maar het is lastig zoeken in alle apps die beschikbaar zijn in de app store. 

Ik hoop dat iemand dit wiel al heeft (uit)gevonden 🤗

0 Likes
Oplossing
KVH22
Apprentice
Opties

inmiddels Weawow  geinstalleerd en die heeft 1x1 widgets die je naast elkaar kan gebruiken met verschillende plaatsen. Hier zit dn weer geen klok in en die dan apart als 2x1 widget van een andere app.
Het is niet ideaal maar het werkt en Weawow is een goede weer app