Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ui 6.0 en Android 14 bugs bij s22

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2024 01:33 PM)
514 Weergaven
Ton66
Explorer
Opties

Sinds de update verdwijnen mijn widgets als ik via een widget een programma start zoals bv outlook, calender en mail. Komen pas terug bij herstarten telefoon

Wanneer gaat samsung dit oplossen? Ik heb niet een toestel van 1500 euro gekocht om bij elke update een factory reset uit te moeten voeren.

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Voor bugs zul je een foutrapport moeten verzenden via de Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten. Zo kunnen de ontwikkelaars jouw bugs onderzoeken en oplossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ton66
Explorer
Opties
reeds gedaan
0 Likes
Ton66
Explorer
Opties
Gaat hier nog een oplossing voor komen of moet ik naar een ander merk telefoon overstappen?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Ton66,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Inderdaad erg irritant, een snelle oplossing zonder dat je de telefoon hoeft op te starten 'het is een tijdelijke oplossing met iets minder irritatie dan steeds opnieuw op te starten'.
- swipe home screen naar boven
- instellingen
- raster startscherm
- veranderen deze naar bijvoorbeeld 4x6
- kies annuleren
- ga terug naar je home screen1711556135739.jpg1711556135772.jpg1711556135801.jpg
0 Likes
Ton66
Explorer
Opties
dank je Had ook al een andere truc maar vergt 2 widgets van hetzelfde programma. Neem de zichtbare widget en schuif hem boven de andere totdat ie wil stapelen Schuif dan de zichtbare widget weer terug naar oude positie en hij is er weer. Vind t wel een beetje knudde voor een apparaat van 1500 euro
0 Likes
Ton66
Explorer
Opties
Tweede truc die soms werkt is het kantelen van je scherm van portrait naar landscape en weer terug
Erich0010
Voyager
Opties
Het is een bijzonder euvel
0 Likes