Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google photos

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2022 06:35 PM)
1319 Weergaven
Members_QcKuxpD
Student
Opties

Hallo allen,

Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing.

Op mijn telefoon worden de fotos automatisch geback-upt naar Google drive. Dat is heel fijn. Echter wat ik graag zou willen is zodra ik de foto's uit de galerij verwijder deze ook van Google drive verwijderd worden en er zo ruimte vrij komt op de cloud.

Ik wil niet de app Google fotos zelf gebruiken omdat ik dat een waardeloze app vind.

Hopelijk weten jullie een oplossing zodat ze automatisch van de Google foto cloud worden verwijderd.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat je wil kan inderdaad niet. Samsung galerij en Google drive werken niet samen op deze manier.

Google drive werkt wel met Google foto's zoals je al wist.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Joyce de Roo-Bot
Explorer
Opties

dat werkt alleen als je google fotos gebruikt met de gallerij werkt dat niet

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Goedenavond. Er is ook een optie om Galerij te synchroniseren met Microsoft OneDrive. Omdat het een synchronisatie is, worden ze ook verwijderd in OneDrive wanneer u foto's in Galerij verwijdert. Zal dat voor u werken?

0 Likes
Joyce de Roo-Bot
Explorer
Opties

neo het gaat om google drive en niet onedrive 😋

0 Likes
Vero020
Pathfinder
Opties
Misschien kan het niet wat je wilt, dat weet ik niet en zal een kenner kunnen beantwoorden.

Maar wat ik doe is niet automatisch naar Google Drive laten opslaan, maar handmatig: ik schoon regelmatig mijn telefoon op en sla de foto's dan zowel op mijn computer als op Google Drive op. Dat doe ik gelijk in mappen met labels als vakantie xyz etc.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat je wil kan inderdaad niet. Samsung galerij en Google drive werken niet samen op deze manier.

Google drive werkt wel met Google foto's zoals je al wist.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_QcKuxpD
Student
Opties

Dankjewel voor jullie reacties en hulp!!!

dan wordt het maar handmatig verwijderen!

0 Likes
Zgurkogel
Explorer
Opties
Op mijn Samsung Galaxy A50 draai ik PhotoSync. Met deze app kun je allerlei bestanden automatisch naar Google Drive, Onedrive, Dropbox, een NAS of andere opslagmedia verzenden.

Hierbij kun je bijvoorbeeld kiezen uit wel/niet verwijderen, uploaden via WiFi of altijd uploaden, dat soort instellingen.

Het configureren is niet eenvoudig (vind ik) maar de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Hopelijk kun je hier iets mee.
Master chocolate taster