Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verliest GPS signaal in hoes van de telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2022 09:56 PM)
432 Weergaven
abbaumgarten
Explorer
Opties
Nadat de gps-problemen verholpen leken te zijn,  krijg ik weer de melding "gps signaal verloren".  Het aan- en uitzetten van de locatie wil soms soelaas bieden, maar is niet aan te bevelen tijdens het rijden.  Is hiervoor een structurele oplossing mogelijk ?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@abbaumgarten 

Dit probleem heb ik vorige maanden gehad op mijn S22 Ultra maar is in mijn geval verholpen(toevallig?) met het toestel naar fabrieksinstellingen te resetten. Wacht best op de rol out van de juni software-update en herinstalleer je toestel dan na een reset. Als het probleem blijft een foutrapport sturen in de Samsung Members app. Als de feedback van de ontwikkelaars je probleem niet oplost best escaleren via de Samsung Tekst Chat, ook in uw Samsung Members app

Screenshot_20220525-115729_Samsung Members.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Welke S22 heb je?
Waar is het toestel gekocht?
Heb je de laatste software updates geïnstalleerd?
In welke apps heb je deze foutmelding?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Elroy911
Journeyman
Opties
Mijn s22 ultra heeft dit probleem ook, gps binnen de bebouwde kom is niet correct, op de snelweg is het redelijk te navigeren, met name bij flitsmeister en tomtom via android auto is het echt een ramp. Flitsmeister geeft ook regelmatig aan "zwak gps signaal" Hoesje verwijderen zorgt wel voor een verbetering.

Toestel afkomstig van belsimpel en de software eindigt op AVDB
0 Likes
abbaumgarten
Explorer
Opties
S22 Ultra. Gekocht bij verlenging abonnement Vodafone. Laatste software is geïnstalleerd. De foutmelding doet zich voor bij Google map en waze.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen, @abbaumgarten 

Dit zou niet mogen gebeuren, stuur even een foutrapport, Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

@Elroy911 

Wat voor hoesje heb je dan?

abbaumgarten
Explorer
Opties
Een kwaliteitshoesje gemaakt in Vietnam
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Welk hoesje heb je? En hoe werkt het zonder? Stuur eens een link van het product.
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@abbaumgarten 

Dit probleem heb ik vorige maanden gehad op mijn S22 Ultra maar is in mijn geval verholpen(toevallig?) met het toestel naar fabrieksinstellingen te resetten. Wacht best op de rol out van de juni software-update en herinstalleer je toestel dan na een reset. Als het probleem blijft een foutrapport sturen in de Samsung Members app. Als de feedback van de ontwikkelaars je probleem niet oplost best escaleren via de Samsung Tekst Chat, ook in uw Samsung Members app

Screenshot_20220525-115729_Samsung Members.jpg