Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Extra inruilkorting krijgen

(Onderwerp aangemaakt op: 26-05-2022 06:45 PM)
606 Weergaven
Foexie
Apprentice
Opties

Hallo iedereen,

ik heb de laatste tijd al meerdere keren een extra inruilwaarde ( nu weer €200) door mijn neus geboord zien krijgen omdat Samsung België blijkbaar niets kan of wil doen.

Mijn probleem is dat ik een S5 wil inruilen maar die staat gewoon niet in de lijst van inruiltoestellen.

Ik heb al eens contact gehad met de klantendienst en daar zeggen ze koudweg niets te kunnen doen.

Via testaankoop ook al eens geprobeerd eventueel vouchers te pakken te krijgen, voor het desbetreffende bedrag wat er op dat moment geld, maar nooit enig antwoord van Samsung.

Is er iemand hier die eventueel toch een mogelijkheid heeft om deze korting toch te kunnen krijgen de volgende keer?

Zo niet zal het jammer genoeg wws een Apple worden.

Met vriendelijke groeten,

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Het is ook wel logisch dat de S5 hier niet tussen staat. Zou een beetje gek zijn als ze 200 euro gaven voor een oud toestel dat minder dan 200 euro waard is. Deze inruil prijzen gelden alleen voor recentere toestellen met waarde.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

even ter aanvulling:  de s5 is in 2014 gereleaset wat betekend dat de huidige waarde van een s5 precies € 0,- is. 

Foexie
Apprentice
Opties

Patrick en Mootjee,

dat klopt wat jullie zeggen.

Trouwens er staan nog oudere, goedkopere toestellen in de lijst die ook niets meer waard zijn.

Het punt is dat, om die extra inruilkorting te kunnen krijgen, je een toestel uit de lijst moet kiezen. Ik heb het zelf geprobeerd met een ander toestel van 1€ inruilwaarde. Pas dan kwam die €200 extra inruilwaarde WEL op de betaalpagina te staan.

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Klopt. Het is heel simpel; staat het toestel in de lijst dan krijg je het wel, staat hij er niet dan krijg je het niet. 

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Foexie, goedemorgen.

We zouden het natuurlijk erg jammer vinden als je ons gaat verlaten. Zoals @Mootje ook aangeeft staat jouw toestel er niet tussen dan kom je niet in aanmerking voor een extra inruilwaarde. 

Als je mij een privé berichtje stuurt heb ik misschien nog wel iets anders voor je 😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
CozyGamer
Apprentice
Opties
Wat heeft u anders dan? Ik heb hetzelfde met de s4
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties