op 26-05-2022 06:45 PM
Hallo iedereen,
ik heb de laatste tijd al meerdere keren een extra inruilwaarde ( nu weer €200) door mijn neus geboord zien krijgen omdat Samsung België blijkbaar niets kan of wil doen.
Mijn probleem is dat ik een S5 wil inruilen maar die staat gewoon niet in de lijst van inruiltoestellen.
Ik heb al eens contact gehad met de klantendienst en daar zeggen ze koudweg niets te kunnen doen.
Via testaankoop ook al eens geprobeerd eventueel vouchers te pakken te krijgen, voor het desbetreffende bedrag wat er op dat moment geld, maar nooit enig antwoord van Samsung.
Is er iemand hier die eventueel toch een mogelijkheid heeft om deze korting toch te kunnen krijgen de volgende keer?
Zo niet zal het jammer genoeg wws een Apple worden.
Met vriendelijke groeten,
op 27-05-2022 12:21 AM
op 27-05-2022 09:47 AM
even ter aanvulling: de s5 is in 2014 gereleaset wat betekend dat de huidige waarde van een s5 precies € 0,- is.
op 27-05-2022 10:41 AM
Patrick en Mootjee,
dat klopt wat jullie zeggen.
Trouwens er staan nog oudere, goedkopere toestellen in de lijst die ook niets meer waard zijn.
Het punt is dat, om die extra inruilkorting te kunnen krijgen, je een toestel uit de lijst moet kiezen. Ik heb het zelf geprobeerd met een ander toestel van 1€ inruilwaarde. Pas dan kwam die €200 extra inruilwaarde WEL op de betaalpagina te staan.
op 27-05-2022 03:20 PM
Klopt. Het is heel simpel; staat het toestel in de lijst dan krijg je het wel, staat hij er niet dan krijg je het niet.
op 01-06-2022 11:26 AM
Hi @Foexie, goedemorgen.
We zouden het natuurlijk erg jammer vinden als je ons gaat verlaten. Zoals @Mootje ook aangeeft staat jouw toestel er niet tussen dan kom je niet in aanmerking voor een extra inruilwaarde.
Als je mij een privé berichtje stuurt heb ik misschien nog wel iets anders voor je 😇
Groeten,
Martijn
op 08-06-2022 01:14 PM
op 08-06-2022 04:08 PM
Hi @CozyGamer, goedemiddag.
Heb je al wat moois op het oog? Stuur mij anders een privé berichtje 😇
Groeten,
Martijn