Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vergrendelscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2022 04:55 AM)
3194 Weergaven
delwizo
Apprentice
Opties
In de nacht dimt mijn telefoonscherm uiteraard maximaal. Het vergrendelscherm dimt alleen niet mee. Dat is heel vervelend omdat ik zodoende bij de ontgrendeling van mn telefoon direct fel licht in mn gezicht heb. Wanneer de telefoon ontgrendeld is dimt die wel direct. Heeft iemand daar een oplossing voor of betreft het een software foutje?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
delwizo
Apprentice
Opties
Oke, ik had ineens een helder moment. Ik had ontgrendelen met gezichtsherkenning aangezet. Daar stond de optie scherm extra verlichten "aan" zodat je gezicht in het donker beter herkend wordt. Dat heb ik nu uitgezet en het probleem is opgelost, haha. Voel me nu beetje een ei maar bedankt voor je reactie Patrick.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Vreemd! Hier dimt het wel gewoon. Haal het vergrendelscherm eens eraf > herstart je toestel > en zet het weer erop. Dimt het wel mee daarna?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
delwizo
Apprentice
Opties
Ik zit even te kijken maar volgens mij kan ik het vergrendelscherm niet verwijderen, alleen veranderen. De achtergrond van het scherm heb ik al een aantal keer aangepast maar dat heeft niet geholpen.
0 Likes
Oplossing
delwizo
Apprentice
Opties
Oke, ik had ineens een helder moment. Ik had ontgrendelen met gezichtsherkenning aangezet. Daar stond de optie scherm extra verlichten "aan" zodat je gezicht in het donker beter herkend wordt. Dat heb ik nu uitgezet en het probleem is opgelost, haha. Voel me nu beetje een ei maar bedankt voor je reactie Patrick.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je het notificatie paneel omlaag haalt heb je ook nog een optie 'extra dimmen' als je op de tekst eronder klikt krijg je een schuif balkje waar je nog donkerder kunt gaan. Is ideaal als er iemand naast je ligt in bed. Je kunt dan dusdanig donker gaan dat hun het niet merken dat je scherm aan is.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Instellingen > vergrendelscherm > type vergrendeling op geen zetten en het is weg.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wel mooi dat het is opgelost😁 Als je weer eens een vraag of probleem hebt kom dan gerust terug dan helpen we je 🙏