In de nacht dimt mijn telefoonscherm uiteraard maximaal. Het vergrendelscherm dimt alleen niet mee. Dat is heel vervelend omdat ik zodoende bij de ontgrendeling van mn telefoon direct fel licht in mn gezicht heb. Wanneer de telefoon ontgrendeld is dimt die wel direct. Heeft iemand daar een oplossing voor of betreft het een software foutje?
Oke, ik had ineens een helder moment. Ik had ontgrendelen met gezichtsherkenning aangezet. Daar stond de optie scherm extra verlichten "aan" zodat je gezicht in het donker beter herkend wordt. Dat heb ik nu uitgezet en het probleem is opgelost, haha. Voel me nu beetje een ei maar bedankt voor je reactie Patrick.
Ik zit even te kijken maar volgens mij kan ik het vergrendelscherm niet verwijderen, alleen veranderen. De achtergrond van het scherm heb ik al een aantal keer aangepast maar dat heeft niet geholpen.
Oke, ik had ineens een helder moment. Ik had ontgrendelen met gezichtsherkenning aangezet. Daar stond de optie scherm extra verlichten "aan" zodat je gezicht in het donker beter herkend wordt. Dat heb ik nu uitgezet en het probleem is opgelost, haha. Voel me nu beetje een ei maar bedankt voor je reactie Patrick.
Als je het notificatie paneel omlaag haalt heb je ook nog een optie 'extra dimmen' als je op de tekst eronder klikt krijg je een schuif balkje waar je nog donkerder kunt gaan. Is ideaal als er iemand naast je ligt in bed. Je kunt dan dusdanig donker gaan dat hun het niet merken dat je scherm aan is.