Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp oproep niet meer zichtbaar s22 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2024 10:55 AM)
4296 Weergaven
katootje1
Pioneer
Opties
Goedemorgen,
Sinds enkele dagen/weken (na software update?) rinkelt mijn telefoon bij een whatsapp oproep heel zachtjes en is een oproep via whatsapp niet meer zichtbaar totdat ik de telefoon oppak en mijn scherm aangaat. Ik zie op het vergrendelscherm een icoontje van een telefoon die rinkelt maar kan de oproep niet beantwoorden. Na ontgrendelen zie ik in de navigatiebalk datzelfde icoontje maar geen groot oproepscherm zoals voorheen, dus ook nu is beantwoorden geen optie. Pas als ik het drop down menu open kan ik beantwoorden. Heb alle instellingen nagekeken en kan niets raars vinden. Ook heb ik niets veranderd aan de instellingen want het werkte tot voor kort prima. Help!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
katootje1
Pioneer
Opties
Ja, probleem is opgelost. Al weet ik precies niet hoe, ging te snel. Ergens stonden toch instellingen niet goed.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @katootje1, kijk eens bij Instellingen > Apps > Whatsapp > Batterij. Staat die daar op Onbeperkt?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
katootje1
Pioneer
Opties
Jazeker☺️, heeft altijd prima gewerkt. Ik heb zelf geen instellingen veranderd.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan zou ik een backup maken van Whatsapp en daarna de app opnieuw installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Al gedaan, heeft niet geholpen
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Hallo, Kijk eens bij apparaatonderhoud | batterij | lemieten achtergrondverbruik. En plaats whatsapp in nooit automatisch sluimerende apps.

Succes hopelijk heb je er iets aan!1707412709723.jpg1707412709747.jpg1707412709770.jpg
0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Ook gedaan.. Helpt ook niet. Geluid beltoon is inmiddels wel beter gelukkig.
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Jammer, maar gelukkig dat het geluid wel iets beter is.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @katootje1,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Afspraak was gemaakt voor vanmiddag tussen 4 en 6. Moest er speciaal voor thuisblijven. Helaas.. Ze moeten nog bellen en op WhatsApp bericht wordt ook niet gereageerd 😠
0 Likes