Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vastlopen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2022 04:14 PM)
331 Weergaven
Anoes
Explorer
Opties
Ik heb net 3 dagen mijn Samsung galaxy s22 ultra in gebruik. Nu heb ik hem al 3x opnieuw moeten opstarten door mijn onderste volumeknop en de aan/uitknop ingedrukt te houden. 

Vind ik niet normaal voor een nieuwe telefoon
0 Likes
20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit is ook erg vervelend. Meestal is het handig om een nieuwe telefoon pas na 2 a 3 maanden te kopen zodat alle bugs eruit zijn.

Stuur even een foutrapport via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Op deze manier kunnen de ontwikkelaars het oplossen in een update. Zo help je jezelf en alle andere gebruikers🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Anoes, goedemiddag. 

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je graag verder. Afgelopen weekend is er een nieuwe update voor de S22 Ultra uitgerold, heb je deze ook gezien?

Welke stappen heb je zelf al onder andere geprobeerd om dit te verhelpen? Als je gaat naar Instellingen > Algemeen Beheer > Resetten, staat hier de optie voor Automatisch opnieuw opstarten hier ingeschakeld? En maak je gebruik van Bixby routines? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Anoes
Explorer
Opties
Hallo Martijn, ik heb alle nieuwe updates gedownload! Nu gelukkig nergens meer last van!

Wel een ander probleempje. Als ik een filmpje wil kijken via instagram of Facebook en ik selecteer geluid aan dan heeft het filmpje vertraging met het geluid. Trouwens ik zie nu niet alleen via Facebook en instagram maar met alle platforms waar je films of series kan kijken.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Anoes.

Bedankt voor je terugkoppeling en wat fijn om te lezen dat het is verholpen met de update. Wat het geluid en de video's aangaat, ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Niet alle apps zullen dan beschikbaar zijn, apps van derden worden tijdelijk uitgeschakeld.

Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Anoes
Explorer
Opties
Hallo Martijn,

Als ik dit dan doe gaat daarna mijn telefoon werr terug op de normale stand? Zodat alles het weer gaat doen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ja hoor als je de Veilige Modus uitzet start je telefoon weer normaal op en zullen er geen gegevens verloren gaan. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Anoes
Explorer
Opties
Hallo Martijn,

In de veilige modus heb ik er geen last van dat de filmpjes niet synchroon lopen.

Nu weer terug op de normale modus en heb er geen last meer van! Elke keer als er dus iets is moet ik m even in veilige modus zetten ofzo?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Nee zeker niet hoor, de veilige modus helpt ons om het een en ander uit te sluiten. Nadat je dit uitschakelt zal je telefoon opnieuw opstarten.

Wanneer ik zelf een update installeer en alles is geïnstalleerd en voltooid start ik mijn telefoon nogmaals een keer opnieuw op.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Anoes
Explorer
Opties
Hi,

Ik heb er nu weer last van helemaal klaar mee haha!

Je zou haast denken dat ik een slechte telefoon heb gekregen
0 Likes