op 31-05-2022 08:17 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb sinds een paar weken mij s22 ultra in gebruik genomen. Ik ben overgestapt van een note 8 waar ik 2 simkaarten gebruikte. Deze zitten nu alle 2 in de s22 ultra. Op mijn privé sim waar ik mijn data over laat gaan komt er bijna niets van internet door 1mbps download bij volle 4g ontvangst. Zet ik de data via sim 2 van mijn werk is de snelheid wel normaal.
Ondertussen al:
Simkaarten van plaats gewisseld
Instellingen gereset
Contact opgenomen met provider
Nieuwe simkaart gaan halen
Sim in oud toestel getest (snelheid wel ok)
Alleen privé sim in s22 gestoken dan lukt het ook.
Ik zou graag blijven gebruik maken van 2 simkaarten maar op deze manier is dit niet mogelijk. Heeft hier iemand een oplossing voor?
Mvg Anthony
op 31-05-2022 08:27 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoe werkt Dual Sim? Twee simkaarten tegelijkertijd gebruiken
Als ik stap 17 goed begrijp zal er 1 simkaart als standaard voor 4G worden gebruikt. Dan zal je dus data via 1 simkaart ontvangen. Hopelijk kan iemand anders dit bevestigen of ontkrachten.
op 01-06-2022 04:02 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Samsung's uitleg is duidelijk, maar vreemd. Wat is het nut van Dual Sim als er maar op 1 SIM data zou mogen gebruikt worden op dat moment? Dit zou willen zeggen dat je constant manueel moet switchen tussen 2 SIMS? Ik weet jaren geleden toen ik een business nr en privé nummer had dat beide actief stonden. Dat was toen zelfs geen Samsung maar een Nokia.
op 01-06-2022 05:15 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
De uitleg klopt dat je 1 sim insteld waar je mobiele data over gaat. Het probleem is alleen als ik dit over mijn privé sim laat gaan dat ik bijna geen mobile data door krijg. Doe ik dit via mijn sim van werkgever lukt dit wel, maar daar heb ik niet zoveel data om te verbruiken. Ik ben nu genoodzaakt om mij oude note 8 terug te gebruiken als werk gsm. Dus loop nu met 2 toestellen rond. Het probleem dat ik nu heb had ik met de note 8 niet. Dus het moet wel aan het toestel liggen.
Mvg Anthony
op 03-06-2022 11:55 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Anthony Deleener, goedemorgen.
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn