Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon valt ineens uit zonder waarschuwing onder 10% batterij

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2022 08:32 PM)
561 Weergaven
DHJ1982
Voyager
Opties

Batterij is ineens van 10% naar 0% gegaan in een minuut tijd. Geen waarschuwing bij 5% ook die ik normaal wel krijg maar gewoon abrupt viel m'n telefoon uit. Zie screenshot. Iemand anders ook dit probleem?

Helaas al het zoveelste euvel met dit toestel.

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het kan wel eens voorkomen dat de laatste 5 a 10% heel snel gaan, dit heeft te maken met de chemische reacties in de batterij. Dit is niks om je zorgen over te maken. Als het elke dag zou gebeuren dan is het een heel ander verhaal en word het een middagje servicepunt om de accu te vervangen. Maar voor nu zou ik me geen zorgen maken🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Wat je kan doen is het toestel opnieuw callibreren (Volledig opladen, dan volledig ontladen zonder tussentijds opnieuw te laden. Herhaal dat vervolgens nog een keer). 

Hierdoor train je de software om je accucapaciteit beter te leren kennen en kan deze een betere inschatting geven. Het is belangrijk om je telefoon tussentijds tijdens het laden niet van het stroom te halen en tijdens het ontladen niet tussentijds op te laden, dit verstoort het proces. 

DHJ1982
Voyager
Opties
Dacht dat volledig opladen en ontladen juist slecht waren voor je batterij?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Toen je telefoon heel rap van 10 naar 0% ging was je toen al lang met het toestel bezig? Was de batterij warm of heet?
0 Likes
DHJ1982
Voyager
Opties
Nee, niet warm of heet. Was het nieuws aan het kijken, dus geen zware activiteit
0 Likes
DHJ1982
Voyager
Opties
Gisteren wel de december update geïnstalleerd....
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het kan wel eens voorkomen dat de laatste 5 a 10% heel snel gaan, dit heeft te maken met de chemische reacties in de batterij. Dit is niks om je zorgen over te maken. Als het elke dag zou gebeuren dan is het een heel ander verhaal en word het een middagje servicepunt om de accu te vervangen. Maar voor nu zou ik me geen zorgen maken🙂