Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon start soms opnieuw op bij inkomende gesprekken.

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2022 12:26 PM)
482 Weergaven
ttw
Explorer
Opties

Problemen met mijn s22 ultra. Toestel aangekocht in april. Sinds toen al heb ik soms problemen bij inkomende oproepen. Telefoon freezed dan en herstart van zijn eigen terug op. Na het heropstarten heb ik ook telkens een Error report doorgestuurd.  Zelfs met de laatste software update ui5.0 Android 13 is het probleem er steeds nog. Heel frustrerend is dit. Zeker bij belangrijke inkomende oproepen. Graag een oplossing asap. #s22ultra #phonefreeze 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ttw, goedemiddag.

Meld je het toestel via onze website aan, dan kan je kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten. In het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 
Kijk hier voor meer informatie:

• Service Punten: https://bit.ly/2SodjO5
• Ophaalservice: https://bit.ly/339QmBR

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ervaar je dit probleem ook wanneer je het toestel in de veilige modus hebt opgestart? kun je dit testen?

0 Likes
ttw
Explorer
Opties
Ja ook al geprobeerd in veilige modus.Het probleem is heel sporadisch. Als ik een cijfer aan moet geven dan zou ik zegge. 2x van de 10 inkomende oproepen freezed het toestel. Dan start het toestel weer van zijn eigen op en ben ik ook de nr kwijt van wie mij laatst had gebeld. Dus kan die persoon ook niet terugbellen want die nr staat er niet bij de logs.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Deed het probleem zich ook voor in de veilige modus? 
Heb je ook al eens een ander simkaartje geprobeerd?

Heb je het toestel al eens een fabrieksherstel gegeven? zo niet zou ik dit aanraden, maak wel eerst een goede back up en zet deze handmatig terug (niet met smartswitch). Denk er ook om dat je WhatsApp goed back-upped als je dit belangrijk vind. 
Dat het nummer ook niet meer terug te zien is is wel vreemd. 

ttw
Explorer
Opties
Niet voorgekomen in veilige modus. Maar zoals eerder aangegeven. Het is heel sporadisch. Mss niet lang genoeg in veilige modus gebleven.Ja nr is niet meer te zien in mijn calllogs. Ik ga 1 van deze dagen eens een fabriekherstel doen. Ik houd jou op de hoogte. Alvast bedankt voor jouw snelle respons. Mvg
Kurtt
First Poster
Opties
Ik heb dit ook recent, vermoedelijk veroorzaakt door antivirus Bidefender, vanaf de installatie van deze heb ik dit probleem.
0 Likes
ttw
Explorer
Opties
Goedeavond, ik heb die app bidefender niet op mijn toestel staan. Dus aan dat ligt het niet bij mij. Mvg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ttw, goedemorgen.

Heb je jouw toestel intussen al terug gezet naar de fabrieksinstellingen? En heb je het toestel ook als nieuw ingesteld, zonder een back-up terug te zetten? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
ttw
Explorer
Opties
Goedemorgen, helaas nog geen tijd gehad. Ik ga dit weekend er werk van maken. Heb nu een bijkomend probleem. Sinds de update naar is 5.0 gaat mijn batterij amper een halve dag mee.Zelfs met UWB en alle onnodige verbindingen uitgeschakeld. Voor de update kwam Ik meer dan een dag mee toe. Heb even op andere forums gelezen dat er veel gebruikers met 5.0 met hetzelfde probleem kampen? Mvg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb dit zelf nog niet ervaren en wellicht dat dit dan voor jou ook met een reset verholpen is 😇 

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet. Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

En UWB?

Groeten,

Martijn

0 Likes