op 13-05-2024 07:27 AM
op 13-05-2024 09:06 AM
op 15-05-2024 12:37 PM
Hallo @NickMeskens ,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Wanneer dit niet luktt kan je het beste een fabrieksherstelling proberen. Zie de onderstaande link voor de instructies. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
07-08-2024 11:04 AM - bewerkt 07-08-2024 11:53 AM
Beste Ajay,
Ik had hetzelfde probleem als hier genoemd werd. Ook had ik het probleem dat mijn camera vast liep wanneer ik een foto probeerde te maken. Daarbij gaf die waarschuwing camerafout aan. Na het volgen van jouw tip over het verwijderen van het cachegeheugen lijkt het voor nu te zijn opgelost.
Nu heerst mij de vraag: wat heb ik eigenlijk allemaal verwijderd van mijn telefoon bij het verwijderen van het cachegeuheugen?
Alvast bedankt voor je antwoord en ik hoop dat dit de oplossing was!
Groet, Jelle
Update: hij is weer opnieuw opgestart uit zichzelf toch niet geholpen dus.
op 09-08-2024 11:49 AM
Hallo @Members_84F9Pct,
Bedankt voor jouw bericht en update. Met het cache geheugen wis je alle werkgeheugen zodat het tijdens het opnieuw opstarten niet de oude werkgeheugen hoeft te verwerken. Al jouw bestanden blijven er gewoon opstaan.
Wanneer het legen van van cache geheugen niet heeft geholpen kan je een fabrieksreset proberen na het maken van een back-up. Zie de onderstaande link voor de isntructies. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay