Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Steeds opnieuw opstart na update UI6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 13-05-2024 07:27 AM)
847 Weergaven
NickMeskens
First Poster
Opties
Sinds de nieuwe update start mijn telefoon steeds opnieuw op. Minstens 1x per dag. Vooral snachts als ik deze oplaad. Ik heb de instellingen voor automatisch opnieuw opstarten nagekeken maar deze staan allemaal uit. Het lijkt erop dat de update hier iets mee te maken heeft. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? 
4 Antwoorden
Barry2411
Apprentice
Opties
Ik krijg geen geluid meer door als ze bellen of sturen. Alles ligt aan maar niets werkt van de geluiden
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @NickMeskens ,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Wanneer dit niet luktt kan je het beste een fabrieksherstelling proberen. Zie de onderstaande link voor de instructies. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/49QovqC

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_84F9Pct
First Poster
Opties

Beste Ajay,

Ik had hetzelfde probleem als hier genoemd werd. Ook had ik het probleem dat mijn camera vast liep wanneer ik een foto probeerde te maken. Daarbij gaf die waarschuwing camerafout aan. Na het volgen van jouw tip over het verwijderen van het cachegeheugen lijkt het voor nu te zijn opgelost. 

Nu heerst mij de vraag: wat heb ik eigenlijk allemaal verwijderd van mijn telefoon bij het verwijderen van het cachegeuheugen?

Alvast bedankt voor je antwoord en ik hoop dat dit de oplossing was! 

Groet, Jelle 

Update: hij is weer opnieuw opgestart uit zichzelf toch niet geholpen dus.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_84F9Pct,

Bedankt voor jouw bericht en update. Met het cache geheugen wis je alle werkgeheugen zodat het tijdens het opnieuw opstarten niet de oude werkgeheugen hoeft te verwerken. Al jouw bestanden blijven er gewoon opstaan. 

Wanneer het legen van van cache geheugen niet heeft geholpen kan je een fabrieksreset proberen na het maken van een back-up. Zie de onderstaande link voor de isntructies. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/49QovqC

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes