Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon schakelt niet tussen data en wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2022 11:38 PM)
1129 Weergaven
PLaw
First Poster
Opties
Ik heb een aantal maanden geleden een samsung s22 ultra gekocht.
En mijn probleem is dat mijn telefoon niet automatische schakelt tussen data en wifi. Dus elke keer als ik van huis ga of een plek waar ik wifi heb, moet ik mijn telefoon in vliegtuig modus zetten en weer uit om zo weer toegang te hebben tot het internet.

Ik heb mijn telefoon in gereset in fabrieksmode maar het helpt niet. Dus ik dacht ik het ligt aan software en heb zitten wachten op update maar dat is het ook niet.

Mijn 2e problem is, 2 dagen geleden heb ik mijn telefoon heb geüpdatet, naar versie S908BXXU2AVH9 / S908BOXM2AVHB. Sindsdien valt mijn internet om de paar uur helemaal weg en moet ik mijn telefoon opnieuw starten.

Wat is de oplossing?

0 Likes
2 Antwoorden
MarkV70
Voyager
Opties
Wil je op je telefoon eens naar 'Instellingen'>'Verbindingen'>'Wi-Fi' (verbinding met...). Staat deze optie ingeschakeld bij je? Ga vervolgens naar 'Wi-Fi Direct' en naar 'geavanceerd' om te kijken of 'Slimme netwerkwissel' ingeschakeld is. Probeer het zowel uit, als aan om te kijken of dit een verschil maakt. 
MarkV70
Voyager
Opties
Mocht je er niet uitkomen heb ik deze link voor je. Ikzelf heb dit probleem ook gehad en lag bij mij aan de router welke wat oud was. Aangezien ik toch moest overstappen andere router gekocht en sindsdien geen problemen meer.
https://smartandroid.fr/nl/wifi-verbindingsprobleem-op-Samsung-Galaxy-S22-wat-te-doen%3F/