Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte batterij na Android 13 (One UI 5) update

(Onderwerp aangemaakt op: 30-10-2022 12:46 PM)
571 Weergaven
Thunderroad
Student
Opties
Na de update naar Android 13 (One UI 5) merk ik dat mijn Galaxy S22 Ultra zeer snel leeg is. Voor de update deed ik makkelijk een dag met mijn batterij. Nu haal ik de helft van de dag niet meer.

Hebben meer mensen hier last van?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Probeer dit eens : https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...

Ik zit nog steeds op 12 uur scherm aan tijd op mijn S22 Ultra op Android 13. Alle tips en tricks die ik uitvoer staan in dat topic.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Freule
Student
Opties
Mijn 22 ultra loopt na de update naar Android 13 als een gek leeg. Is dat normaal
echteJacco
Pioneer
Opties
Uiteindelijk zal er een update komen die ervoor zorgt dat dit niet meer het geval is. Sommige mensen zeggen ook dat het kan helpen om je telefoon even helemaal opnieuw in te stellen. Dit zou je natuurlijk altijd kunnen proberen.
LeviRamakers
First Poster
Opties
Hoe download ik de one ui 5 beta? Ik heb een s21 Ultra en ik heb gelezen dat ik op de samsung members app toegang kan krijgen tot de beta.
0 Likes
MarkV70
Voyager
Opties
Klopt helemaal eigenlijk exact hetzelfde bij het eerste gebruik toen ik hem net had. Verbruik is 30% hoger maar zal wel weer een update komen.
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Probeer dit eens : https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...

Ik zit nog steeds op 12 uur scherm aan tijd op mijn S22 Ultra op Android 13. Alle tips en tricks die ik uitvoer staan in dat topic.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@OnnoJ 

Als men via XDA zelf andere software erop gaat zetten verliezen ze de garantie. Dus ik zou dit niet aanraden.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Freule 

Nee dit is niet normaal. Mijne is na de update juist verder verbeterd. Misschien een fabrieksherstel doen en het toestel instellen zonder SmartSwitch?

Walders1996
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem met mn batterij en gebruik ook plotseling 20 tot 40 gb internet per dag terwijl mn telefoon gewoon in mn zak zit.. de app samsung cloud platform manager gebruik dat internet op de achtergrond maar hoe zet ik dat uit
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Walder1996, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, als je gaat naar Instellingen > Batterij en apparaat onderhoud > Batterij, hier zie je een overzicht staan van het verbruik. Staan hier ook apps bij die uit de toon vallen? Maak hier een schermafdruk van en deel deze met ons, dan kijken we met je mee!

Heb je ook het cache geheugen hiervan geleegd? Dit kun je doen bij: Instellingen > Apps > Samsung Cloud Platform > Opslag > Cache legen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200