Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector ervaringen met de S22 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 18-03-2022 04:17 PM)
656 Weergaven
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Mijn huidige screenprotector (BTH) gemaakt van gehard glas blijft prima zitten maar de vingerafdruk werkt heel slecht, ook bij het verhogen van de aanraak gevoeligheid wordt het niet veel beter. 

image

Dus tijd voor een andere, betere. Ik kreeg als tip hier op het forum de Whitestone Dome Glass protector. 

Ik heb de screenprotector van Whitestone vandaag binnen gekregen. Ben benieuwd of de vingerafdruk goed blijft werken, dat is toch wel een struikelblok voor veel van die beschermers. En die moet gewoon goed werken!

Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen. 

image

0 Likes
27 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Goede keuze. De Whitestone Dome zal zeker werken met de vingerafdruksensor😬
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Hij zit erop 😅

Je moet er wel even de tijd voor nemen maar het ziet er tot nu toe goed uit. Vingerafdruk herkenning werkt in ieder geval een heel stuk beter dan bij de vorige screenprotector van een ander merk.

Nu kijken hoe het in de praktijk gaat werken. Kost wel een stuk meer dan een gewone screenprotector, maar ja zo'n Ultra is ook geen goedkope telefoon.
Marietje70
Pioneer
Opties
Is de Whitestone Dome ook case friendly?
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Hi Marietje, wat bedoel je precies?
Marietje70
Pioneer
Opties
Wat ik graag wil weten is, of the Whitestone Dome goed blijft zitten met een hoesje om de telefoon (ik heb een i blason cosmo hoesje). Kan ik mijn hoesje gebruiken in combinatie met een whitestone dome screen protector?
0 Likes
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Die cover blijft prima zitten. Ik wissel ook regelmatig van cover, ik heb drie verschillende, en tot nu toe geen problemen.
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Ook trouwens in bad en onder de douche blijft hij tot nu toe goed zitten. Mijn ervaringen met deze screenprotector zijn nog kort dus ik kan er weinig definitiefs over zeggen.

Mijn telefoons mogen best nat worden en ik neem ze ook gewoon mee op het water in.

Ik ben benieuwd of deze Ultra dat net zo goed kan volhouden als mijn 3 jaar oude maar nog perfect werkende S10 Plus, die heeft in al die tijd nooit problemen gehad. Die had trouwens een vloeibare nano screenprotector.
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Nog even een laatste update na bijna twee weken gebruik.
In deze tijd niet laten vallen of stoten of ander heftig gebruik zijn de eerste problemen al waar te nemen, zie foto.
Dit is wel heel vreemdIMG-20220331-WA0001_515_1648713155.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan dit dan het beste laten beoordelen bij een servicepunt, dit lijkt namelijk wel op een barst. 

Groeten,

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes