Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S22 ultra valt vaak uit het niets uit.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2023 08:50 AM)
1079 Weergaven
Jean2023
Explorer
Opties
Regelmatig( ongeveer 5x per dag) valt mijn telefoon uit. Automatische optimalisatie staat uit. De laatste updates zijn geïnstalleerd. Ik heb ruim 500 gb aan opslagruimte dit is voor 1/5 maar gebruikt. Wat moet ik doen? Had voor de updates nergens last van? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jean2023
Explorer
Opties

Hoi Martijn heb ik gedaan. Na veel heen en weer mailen,appen zag ik na de grote update dat het allemaal weer werkt. Ik vind het welxeen hoop gedoe voor een  duur toestel waarbij niet van op aan kan. Balen. Maar goed het werkt weer. Bedankt voor je reactie. Groet Jean

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jean2023, goedemorgen.

Heb je je telefoon ook al eens helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Maakt dit ook geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Jean2023
Explorer
Opties
Hoi Martiin, bedankt voor je reactie. Ik ga er mee aan de slag.
Jean2023
Explorer
Opties
Martijn bedoel ik natuurlijk.
Oplossing
Jean2023
Explorer
Opties

Hoi Martijn heb ik gedaan. Na veel heen en weer mailen,appen zag ik na de grote update dat het allemaal weer werkt. Ik vind het welxeen hoop gedoe voor een  duur toestel waarbij niet van op aan kan. Balen. Maar goed het werkt weer. Bedankt voor je reactie. Groet Jean