op 09-04-2022 08:49 AM
Ik ben sinds een week of 3-4 in het bezit van de nieuwe Samsung s22 ultra.
Eerlijk de slechtste keuze ooit. Een duur product en al zo veel problemen dat zou je al zeker niet verwachten met een nieuw toestel.
Ik ervaar constant netwerk problemen ik kocht de gsm bij een orange shop omdat ik er klant ben. Na een paar gesprekken gehad te hebben viel het gesprek telken een 5 tot 10 seconden weg en mijn contactpersonen ervaren een harde wind geluid langs hun kant. Alles via orange overlopen alle instellingen doorgenomen een nieuwe simkaart geprobeerd maar niets. Had zelf een orange medewerker aan de lijn om het probleem uit te leggen en ze hebben het zelf mogen ervaren dat op een gesprek van 10min ik 3-4x weg val. Hier valt echt geen deftig gesprek mee te voeren. De test gedaan met mij note 10+ en kan uren bellen zonder geen enkel probleem. Dus dit ligt gewoon aan het toestel zelf. De gsm naar Samsung laten gaan en 1dag en half laten had ik hem al terug omdat ze niets vonden. Weer contact opgenomen maar zonder succes. Samsung wil het niet ruilen orange wil het niet ruilen en niemand wat me deftig kan helpen. Maar om te verkopen waren ze wel snel. Ben nu tot op heden nog altijd bezig om het probleem te kunnen oplossen maar iedereen wimpelt je af. Veel zin om het toestel te verkopen en voor mij geen Samsung meer. De service is echt een grote grote ramp
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-11-2023 07:36 AM
Hi @Ekm, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test voor het mobiele netwerk. Hoe is het resultaat hier?
En heb je hierover ook al contact gehad met je provider?
Groeten,
Martijn
op 09-04-2022 08:40 AM
Ik heb sinds een week of 3-4 ook een Samsung s22 ultra in bezit.
Eerlijk gezegt de grootste fout ik heb altijd Samsung telefoons gehad maar deze keer is het gewoon te belachelijk te verwoorden.
Zo een duur toestel en dan zoveel problemen. Ik bel voor mijn werk nogal veel en tijdens een gesprek valt de verbinding meermaals weg en is het onmogelijk een deftig gesprek te voeren. Mijn contactpersonen zeggen me dat tijdens het wegvallen een harde storm wind te horen is presies. De batterij gaat ook veel te snel leeg ook al word het toestel minder intensief gebruikt. Om nog maar te zwijgen over de service. Wat een ramp. Ik kocht de telefoon via een Orange shop omdat ik daar klant was. De telefoon naar Samsung laten gaan om hem te laten maken. Zij zeggen dat er geen enkel probleem is. Ze ruilen niet om . Orange ruilt niet om. Je word echt elke keer afgewimpeld door iedereen. Met gevolg dat ik nu mijn note 10+ gebruikt en ik nog steeds bezig ben met iemand die me hiermee kan helpen. Echt hopeloos da zou je toch nie verwachten van een nieuw toestel en al zeker nie voor die prijs. Echt frustrerend al dat gedoe
op 09-04-2022 02:36 PM
op 12-04-2022 10:14 AM
Hi @Fabiodelhaye, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer je nieuwe telefoon nog niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Uiteraard zitten wij ook niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, er wordt dan ook regelmatig een update uitgebracht. De laatste update heeft een hoop issues kunnen oplossen.
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung België
Heb je jouw nieuwe S22 ingesteld met een back-up van jouw oude telefoon? Wanneer je het toestel als nieuw hebt ingesteld zonder een back-up en ook na de update je dit nog steeds ervaart, kan je het beste een foutrapport indienen. Zo kunnen mijn collega's van de R&D afdeling nagaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn
op 09-05-2022 07:08 PM
op 26-08-2022 12:42 PM
ik heb ook spijt vd aankoop. Bij bellen of gebeld worden komt er (blijkbaar) wel een verbinding tot stand maar we kunnen elkaar niet horen. De enige maar zeer tijdelijke oplossing is de foon herstarten. Maar dat gaat slechts even goed. Toestel is al bij een samsung punt geweest ter 'reparatie' maar ze hebben geen diagnose kunnen stellen omdat ze de audio/microfoon hebben gestest maar daar ligt het niet aan. ik had 'm ook al snel terug met nog steeds hetzelfde euvel. Reset fabrieksinstellingen, herstarten, het helpt allemaal niet. Kortom ik ben zeer teleurgesteld in dit toestel. Nog nooit eerder met samsung foons problemen gehad. Hoe nu verder?
op 26-08-2022 12:55 PM
op 26-08-2022 03:09 PM
Hi @Members_48mUnuJ, goedemiddag.
Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp hierbij niet. Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug met je contacten en media bestanden. Stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore.
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
En heb je ook al eens een andere provider geprobeerd?
Maakt dit geen verschil meldt dan je telefoon aan voor een reparatie, in het servicecentrum wordt je telefoon dan onderzocht. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn
op 14-10-2022 11:03 AM
Ik heb het zelfde probleem als hierboven vermeld. en alle oplossingen die jij aandraagt verhelpen het probleem niet.
vind het overigens wel altijd makkelijk van Samsung om apps van 3e de schuld te geven i.p.v. hand in eigen boezem te steken.
dit toestel is gewoon niet goed genoeg getest voordat het op de markt kwam. anders kan je mij niet uitleggen dat er zo veel mensen zijn met de zelfde klacht.
dus Samsung kom eens met een oplossing i.p.v. je trouwe klanten van het kastje naar de muur te sturen
op 14-10-2022 03:31 PM
Hi @Members_TNS0SPx, goedemiddag.
Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring. Er komt dan ook regelmatig een nieuwe update uit! Je hebt met de S22 Ultra en erg gave en goede telefoon in handen met enorm veel mogelijkheden. Zelf heb ik er ook een sinds dag 1 en ben hier uitermate tevreden mee 💙
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn