Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netwerm problem

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2023 12:34 PM)
320 Weergaven
Rgüngör
First Poster
Opties
Ik gebruik sinds twee maanden samsung s22 ultra, mijn vorige telefoon note 20 ultra laat me zoeken naar mijn oude telefoon Netwerkprobleem is altijd overal, mijn internet valt uit, degenen die me willen bereiken, kunnen me niet bereiken, ik wil deze problemen niet hebben, ik wil dat je hier een oplossing voor vindt, groeten

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond en welkom op het Samsung Forum.

Wie is 'je'  wie probeer je te bereiken voor een oplossing?

Heb je de netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
rgungor
First Poster
Opties
Ik heb gedaan wat je zei, ik heb mijn proximus-instellingen opnieuw gemaakt, ik heb het in de veilige modus in- en uitgeschakeld, maar de verbinding met internet wordt nog steeds vaak verbroken.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

MartijnK
MegaStar
Opties

@S22_Ultra

Wij doen altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen 😇 Daarnaast wordt er ook regelmatig een update uitgerold om de gebruikerservaring te verbeteren. Wanneer je zelf al het één en ander hebt geprobeerd en dit geen verschil heeft gemaakt zal de volgende stap een service verzoek worden. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/339QmBR

jjfrommj
Journeyman
Opties
Identiek zelfde probleem hier, wees gerust Samsung zal niets doen. Dit post zal geen nut hebben ze zullen vragen of je alles hebt geprobeerd en vervolgens gaan ze zeggen dat het aan je provider ligt. Koop geen Samsung meer ik heb ook een s22 ultra met dezelfde probleem heb ook een nieuwe simkaart ingestoken en ik zag geen verandering. Vervolgens heb ik mijn simkaart geplaatst in mijn broer zijn smartphone en zijn sim kaart geplaatst in mijn s22 ultra hij had een heel goede verbinding en kon surfen ik daarin tegen kon niet surfen heel soms ging het, bellen ging ook zelden. Je kan dit ook uitsluiten door je sim kaart in een andere smartphone te plaatsen. Lees ook de posts op reddit ( honderden posts ivm dit probleem) maar bij Samsung weten ze er niets van. Toen ik mijn s22u had ontvangen had ik geen nauwkeurige gps (heb ik nogsteeds niet trekt op niets) heb het toen gemeld niets aan veranderd zonder voor een gsm van 1400 euro. Niemand kan je helpen ik heb een factory reset gedaan nogsteeds niet opgelost. Haal een goedkope chinese smartphone of een Iphone Samsung trekt op niets meer geen support geen deftige toestellen wel een heel hoge prijs.
0 Likes
jjfrommj
Journeyman
Opties
wij verkopen altijd onzin aan iedereen die hulp nodig heeft 😇* stop met onzin te verkopen duizenden klanten ervaren dit probleem met de s22 ultra en er is geen oplossing voor de simkaarten werken perfect met andere smartphones zelfs fabrieksinstellingen lossen het niet op bied gratis reparaties aan ipv onzin te verkopen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @jjfrommj, goedemorgen.

Onzin verkopen wij niet 😉 Via onze website kan je jouw telefoon aanmelden voor een serviceverzoek. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
jjfrommj
Journeyman
Opties
Ik ben al langsgeweest eerst zeiden ze dat er geen probleem was aan de hand van de logs. Ik wees hen aan dat de logs de voorbije week niet hadden geregistreerd na verdere inspectie bleek er toch een probleem te zijn. Ze hebben hun eigen simkaart geplaatst in mijn smartphone en wat testen uitgevoerd uiteindelijk zeiden ze dat ze mijn smartphone niet kunnen repareren onder garantie omdat ik krassen heb op de metalen frame. Indien ik toch een reparatie wou zou ik dit eerst moeten laten repareren volgens hem zou het mij boven de 600 euro kosten omdat ze de scherm ook moeten vervangen. Onzin ze weten goed dat dit apparaat hardware problemen heeft en dat duizenden klanten geimpacteerd zijn eerst ontkennen ze het en vervolgens kaarten ze een vreemde policy aan. Done with Samsung.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

De beoordeling van onze monteurs zijn hier leidend in. Zij hebben overigens geen inzicht in de logs, deze worden namelijk doorgestuurd naar onze R&D afdeling.

Hopelijk kunnen we het vertrouwen in de toekomst weer terugwinnen en zien we je weer als Galaxy gebruiker terug 💙

0 Likes