Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

App update problemen na S22 software update (uitgevoerd op 24/09/2024)

(Onderwerp aangemaakt op: 11-10-2024 09:19 PM)
388 Weergaven
CeeJay12345
Apprentice
Opties
Na een software update op m'n S22 (eind september) heb ik app update problemen. Na 1 week konden 3 apps niet meer geupdate worden, dan 4, dan 5... Ondertussen al 7. Alles geprobeerd: gsm heropstarten, cache legen vd app(s), cahe legen van google play store (play store verwijderen), cahe legen van 'download' en 'downloadbeheer', combinatie van vorige, verwijderen van app is nog erger want krijg die nadien niet meer geinstalleerd! Ondertussen werkt m'n bank app en ItsMe niet meer! Ben radeloos... Help! 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Yte
Student
Opties
Na wat zoekwerk via google, volgende gevonden en het werkt!
Heb je de optie automatisch scannen bij installeren apps aan staan? Die vind je onder apparaat onderhoud/app beveiliging/instellen app beveiliging. Ik had die optie aanstaan en kon, zoals jij, niet alle apps installeren of updaten. Optie uitzetten en het probleem is opgelost. Ik heb de optie daarna terug opgezet en ik kon nog steeds alle apps installeren of updaten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Je somt te veel random miserie op. Toestel naar factory settings resetten
CeeJay12345
Apprentice
Opties
Toestel naar factory settings nog niet uitgevoerd omdat Ik hoopte dat iemand een andere oplossing of work around gevonden had. Anders weer een hoop configuratiewerk en apps instellen en beetje later terug zulke probs te hebben. Ik geef het nog een week om andere suggesties te proberen 🙂 Zo niet dan wordt het resetten 😔
0 Likes
Yte
Student
Opties
Ik heb hetzelfde voor op een S24+ en tot nu toe nog geen oplossing gevonden
Oplossing
Yte
Student
Opties
Na wat zoekwerk via google, volgende gevonden en het werkt!
Heb je de optie automatisch scannen bij installeren apps aan staan? Die vind je onder apparaat onderhoud/app beveiliging/instellen app beveiliging. Ik had die optie aanstaan en kon, zoals jij, niet alle apps installeren of updaten. Optie uitzetten en het probleem is opgelost. Ik heb de optie daarna terug opgezet en ik kon nog steeds alle apps installeren of updaten.
CeeJay12345
Apprentice
Opties
Hartelijk bedankt! Heb de optie uitgeschakeld en alles werkt en is geupdate! Heb me ook suf gezocht via Google mr die oplossing niet gevonden. Nogmaals bedankt! Me happy 😁 1729355628098.jpg
Members_lAkniBw
First Poster
Opties

You saved my day. Beter gezegd You saved my week. 😎
Ik werd een beetje tureluurs van de groeiende lijst aan apps die spontaan niet meer ge-update konden worden.