op 02-07-2022 10:46 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
02-07-2022 07:44 PM - bewerkt 02-07-2022 07:55 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
https://youtu.be/fgvRUBd17Hc
Kijk vanaf 10:40. De optie om documenten te scannen. Is dit wat je bedoelde?
Automatisch een document of business card scannen. Even op mijn t5 SSD getest omdat dat ook klein en vierkant is met tekst.
In 3:4 camera modus komt dit automatisch naar voren met standaard instellingen van de camera app.
Ga naar camera instellingen en klik op scene optimalisatie en zorg dat documenten scannen aanstaat.
Die Youtube video is trouwens enorm leerzaam. Vond er zelf ook 2 dingen in terug die ik niet wist.
op 02-07-2022 12:47 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
02-07-2022 03:20 PM - bewerkt 02-07-2022 03:33 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2022 03:45 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-07-2022 04:51 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
De gele lijn is dan weer een klein voorbeeld waar de witte cirkels dan de hoekpunten zijn die je naar binnen/buiten kan verplaatsen om de foto te croppen/verhouding te veranderen.
Via de camera/gallerij waren de lijnen wit/grijs en de cirkels iets donkerder lichtgrijs/wit om het verschil te zien tussen de 2. Helaas heb ik het idee dat ik deze functie ooit weer per ongeluk terug zou vinden. En helaas niet snel terugvind tijdens het zoeken.
02-07-2022 07:44 PM - bewerkt 02-07-2022 07:55 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
https://youtu.be/fgvRUBd17Hc
Kijk vanaf 10:40. De optie om documenten te scannen. Is dit wat je bedoelde?
Automatisch een document of business card scannen. Even op mijn t5 SSD getest omdat dat ook klein en vierkant is met tekst.
In 3:4 camera modus komt dit automatisch naar voren met standaard instellingen van de camera app.
Ga naar camera instellingen en klik op scene optimalisatie en zorg dat documenten scannen aanstaat.
Die Youtube video is trouwens enorm leerzaam. Vond er zelf ook 2 dingen in terug die ik niet wist.
02-07-2022 08:24 PM - bewerkt 02-07-2022 08:26 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik zal wel even snel nakijken of dit het was. Maar het was wel zoals foto 1. Dat ik de foto maakte en Dan zo per hoek en maat kon aanpassen en opslaan als nieuwe maar onbewerkte foto. Raar genoeg zou ik niet anders weten wat het was
Heb afgelopen 3 dagen sowieso youtube video,s zitten bekijken met hidden/secret/handige tips and tricks/features. Waar die daar in ieder geval niet bij zat. Ook zal ik eers even kijken of dit hem is en de video bekijken vanaf 10minuut 40.
Dus ook de afgelopen dagen veel gepost hierop en gevraagdt. Beter teveel vragen dan het vergeten en nooit gebruiken
op 02-07-2022 08:28 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken