Ik ben flink aan het onderzoeken hoe en wat de s22 telefoon allemaal kan. Nou had ik per ongeluk een goeie feature gevonden maar ben helaas vergeten wat de naam/mode en feature is om het terug tr vinden in de camera app.
Het ging als volgt.
1 Je maakt een foto (modus naam onbekend)
2 de camera app opent meteen de foto ipv opslaan
3 het geeft je de optie alle 4 de hoeken van verhouding te veranderen. Een voorbeeld hiervan is als je een 4x4 foto heb kan je de bovenhoek op 3 hoog en op elke breedte zetten. De rechtsboven hoek op 4 hoog laten staan. De linker hoek op 1 hoog en de rechter hoek aan de onderkant op 2 (dit is slechts een voorbeeld van hoe de feature eruit zag)
4 na je de hoeken op je eigen keuze heb neergezet klik je op opslaan en staat deze in je gallerij zoals re andere foto,s van de camera.
5 Dit is dus geen gallerij > foto naar keuze > edit > crop maar een totaal andere feature.
Helaas heb ik de feature nog niet gevonden en hoop ik dat ik via deze app/post/thread erachter kom wat en hoe ik weer bij deze feature kan komen en er gebruik van kan maken. Sinds ik hem 1 a 2 x heb gebruikt weet ik dat die erop zit en weer gebruikt kan worden ooit.