Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Waardeloze batterij duur S22 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2022 02:17 PM)
521 Weergaven
DHJ1982
Voyager
Opties
Waardeloze batterijduur op mijn S22 'Ultra'.

image

2:16 scherm tijd, op WiFi, geen 5G, geen GPS, 50% scherm helderheid en nu al de helft van m'n batterij leeg. Kun je nagaan als ik hem buiten zou gebruiken met GPS en 5G, dan haal ik er nog geen 4 uur scherm tijd uit.

Absoluut onacceptabel voor een 'Ultra' toestel.
0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je het toestel soms met Smartswitch geïnstalleerd?

4 uur is inderdaad wat kort en dit kan zeker langer op dit toestel.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
DHJ1982
Voyager
Opties
Ja natuurlijk heb ik smartswitch gebruikt, hoe moet ik anders m'n gegevens overzetten
0 Likes
DHJ1982
Voyager
Opties
Batterijduur is in de loop der tijd gewoon minder geworden na updates zonder dat ik iets veranderd heb
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Handmatig via de computer of een externe hardeschijf. Alles handmatig kopiëren. Als je via Smartswitch apps en instellingen hebt meegenomen dan snap ik gelijk waarom je batterijduur zo slecht is momenteel. Het is het beste om een fabrieksherstel te doen en alles handmatig over te zetten.
DHJ1982
Voyager
Opties
Ik heb computer. Zou ik moet nofldig moeten hebben ooket ene ultra toestel in 2022. Maar goed, ik denk sowieso niet dat dat het probleem is, aangezien ik eerst wel gewoon 7 uur schermtijd had. Heb wel quickshare uitgezet. Die heb ik een tijd geleden aangezet en vergeten uit te zetten, wellicht dat dat het probleem was
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je met Smartswitch instellingen en apps meegenomen?
DHJ1982
Voyager
Opties
Weet ik niet meer. Is al maanden geleden, maar neem aan van wel. Heb daarna nog wel een factory reset gehad en heb ook een keer niet alles meegekregen dus heb toen heel veel zelf moeten installeren en instellen. Maar dat was maanden geleden. Nogmaals, ik had wel 7/7,5 uur schermtijd. Dus het is iets anders wat het probleem is. Alle instellingen staan sowieso goed
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou als ik jou was het toestel aan je computer aansluiten en de dingen die belangrijk zijn overkopieren.

Whatsapp via de cloud backuppen en via de telefoonapp je contacten exporteren naar de pc > gevolgd door een fabrieksherstel en dit keer geen Smartswitch gebruiken.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...

In dit topic kun je ook nog wat tips vinden om je batterijduur te verbeteren.

Je zegt zelf dat je 7 / 7.5 uur had dus dat wil zeggen dat het wel kan, de hardware is goed. Jouw probleem zit in de software en op deze manier > Backup > Fabrieksherstel is dit op te lossen. Geen Smartswitch dus.
DHJ1982
Voyager
Opties
Lijkt erop dat Quickshare het probleem was. Nu zelfde type gebruik en bij 54% nu 1:15 meer schermtijd. Totaal zou dan ruim 7 uur moeten zijn. Goed, maar niet 'Ultra', maar stuk beter te doen nu.Screenshot_20220702-220150_Device care_16914_1656795710.jpg
0 Likes