op 13-11-2023 10:19 PM
Hoi,
Onlangs is mn (inmiddels oude) emailadres van hotmail gehacked dus een nieuwe aangemaakt.
Als ik wil verbinden van mn Galaxy S22 naar pc lukt dat niet meer omdat het oude emailadres er nog staat in mn Samsung account. Die kan ik niet aanpassen of verwijderen.
Ook op mn mobiel zelf kan of weet ik niet hoe ik mn samsung account verplaats naar mn nieuwe emailadres. Als ik het account open moet ik eerst verifieren dat ik het ben op mn oude emailadres wat dus niet meer bestaat...
wat nu?? hoe kan ik dit oplossen, iemand tips?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-11-2023 07:24 AM
U kunt het e-mailadres van uw Samsung-account bijwerken via Instellingen > Accounts en back-up > Samsung-account > Mijn profiel > Profielgegevens > Account-ID > E-mail.
https://www.samsung.com/ca/support/mobile-devices/change-email-samsung-account/
op 14-11-2023 07:24 AM
U kunt het e-mailadres van uw Samsung-account bijwerken via Instellingen > Accounts en back-up > Samsung-account > Mijn profiel > Profielgegevens > Account-ID > E-mail.
https://www.samsung.com/ca/support/mobile-devices/change-email-samsung-account/
op 14-11-2023 03:40 PM
Hi @WimDelft, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt om je account aan te passen? Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 15-11-2023 10:36 PM
Gelukt, bedankt!
op 15-11-2023 10:36 PM
Het is gelukt, fijn! Bedankt.
op 15-11-2023 10:41 PM
Nu heb ik t volgende waar ik tegenaan loop;
Op mijn youtube kanaal ben ik nog ingelogd met mijn oude hotmailadres/account. Hieronder hangt ook een 2e en subkanaal van mijn muziekvereniging. Dit heb ik vorig jaar aangemaakt.
Graag wil ik inloggen met mijn nieuwe account maar dan ben ik dus mijn aangemaakte kanaal kwijt? Ik ben de enige die hierin kan werken. Hoe kan ik dit subaccount toch koppelen aan het nieuwe account/hotmailadres?
op 17-11-2023 08:10 AM
Hoi @WimDelft, goedemorgen.
Wat fijn om te lezen dat het je gelukt 👍 Voor het verplaatsen of aanpassen van een YouTube/Google-account, kan je het beste even contact opnemen met de app ontwikkelaar zelf 😇
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn