Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 ultra screenprotector

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2022 11:28 PM)
471 Weergaven
Joycerd
Explorer
Opties
De S20u en S21u werden met screenprotector erop geleverd. 
De S22u helaas zonder. 
Nu heb ik er afgelopen week een screenprotector van TPU folie opgeplakt. Bedekt het gehele scherm prima, is goed op te brengen, maar icm (achterkant) cover word deze losgedrukt en gaan de zijkanten langzaamaan loslaten.
Ik wil toch echt graag een cover op mijn telefoon, maar ook een screenprotector. 
Wie heeft de gouden tip voor een goede screenprotector die ik kan gebruiken icm de cover?!
0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
DHJ1982
Voyager
Opties
Beste screen protector die je kunt kopen is Whitestone Dome Glass. Kijk even op YouTube. Kost wat, maar veruit de beste en gaat heel lang mee. 0,0 nadelen en amper zichtbaar. Werkt met 'lijm'. Installatie is even voor gaan zitten maar is echt makkelijk. Resultaat is fantastisch. Geloof me, zit er bij mij op.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt wel die Whitestone is erg goed, is de beste qua gehard glas screenprotector.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Stevenv2
Explorer
Opties
Ik van dit merk ook op beide s21 plus mobielen en mijn s8 plus (de mobiel).
Hele goede screenprotector. Het is wel een tijd er voor zitten. Het resultaat is er wel naar.

Op de tab s8 plus komt een Spigen.
0 Likes
Mars71
Pioneer
Opties
Ik heb een protector die uit folie gesneden wordt en daardoor dempend is. Demi telecom kan deze leveren.

Had op mijn S20 tot 3x toe een protector van gehard glas, maar die heb ik 3x kunnen vervangen. Die folie heb ik meer dan een jaar mee gedaan.
Joycerd
Explorer
Opties
Ik heb bij de telefoon winkel een screenprotector op maat laten maken voor €25,-. Perfect opgelost en zit iets van de zijkant maar blijft wel goed zitten.
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Hi, ik wil die Whitestone Dome Glass Tempered Glass voor mijn Ultra bestellen. Degene die ik er nu op heb zitten daar heb ik problemen mee met de vingerafdruk herkenning. Hoe werkt het bij deze screenprotector? En hoe zit het met garantie bij het gebruik van een vloeibare screenprotector?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De Whitestone Dome is de beste en werkt perfect met de vingerafdruk sensor. Ik raad deze aan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Top, en hoe zit het met de garantie? ik las dat trouwens die Rosso geen vingerafdruk herkend, die valt dus af.
0 Likes