Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 ultra camerafout front

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2025 10:27 AM)
44 Weergaven
ItsMe27
First Poster
Opties
Mijn front camera doet het ineens niet meer, hij geeft een waarschuwing camerafout waarna ik hem ook niet meer kan terugdraaien naar de achterste camera. Alleen als ik de instellingen reset. Er is geen nieuwe update beschikbaar en cachet etc legen werkt ook niet.
0 Likes
lucbos1
Journeyman
Opties
Fabrieksreset is gedaan, helaas loste dat het probleem niet op. Vervolgens heb ik de front camera laten vervangen, maar hij geeft nog steeds de melding...
Het gekke is dat de camera soms wel, en soms niet werkt.

Luc
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Luc,

We raden het dan aan om het nog een keer ter reparatie aan te bieden en hierbij jouw vorige reparatie te vermelden. Je kan me gerust laten weten of je hierbij hulp nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
lucbos1
Journeyman
Opties
Het is ook niet bij Samsung ter reparatie aangeboden maar bij een externe partij, de reparateur had overigens meer dan 7 jaar ervaring bij Samsung zelf en vond het ook raar. Waarschijnlijk iets met het moederbord, betwijfel of dat nog rendabel is. Wat zou jij doen in mijn situatie?

Tot zover heb ik er in het dagelijks leven nog geen last van behalve dat sommige apps als Snapchat niet meer werken
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo lucbos1,

Ik kan je ook voorzien van toegang naar onze kortingsportaal. Daar kan je Samsung producten vinden voor een kortingsprijs. Je kan mij laten weten of je hier interesse in hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
lucbos1
Journeyman
Opties
Bedankt voor je antwoord, ik zou daar wel eens naar willen kijken! Bedoel jij dan om een nieuw/ander toestel aan te schaffen? Ben benieuwd in ieder geval!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie lucbos1,

Dat is mooi om te lezen. Je kan inderdaad daar nieuwe producten vinden en accessoires voor een kortingsprijs. Kan je mij nog voorzien van jouw volledige modelcode, serienummer en aankoopsdatum. Ik vraag het dan voor je aan.

Met groet,

Ajay

Community Manager
lucbos1
Journeyman
Opties
Ha Ajay, ik heb je prive de modelcode en serienummer gestuurd!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens lucbos1,

Het is voor jou aangevraagd, zo snel mogelijk ontvang je het vandaag. Hou hiervoor ook jouw Ongewenste-/Spammap in de gaten.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
lucbos1
Journeyman
Opties
Beste Ajay,

Ik heb helaas nog niks in mijn (spam) mail ontvangen. Zou je hier nog eens naar kunnen kijken?

Met vriendelijke groet,
Luc
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het laten Luc,

Ik ga voor je er achterna. Zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes