Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 ultra camera zoom tijdens opname video.

(Onderwerp aangemaakt op: 14-11-2022 10:37 PM)
459 Weergaven
JohanB83
Explorer
Opties
Hallo Samsung,

Ik had een vraag over de s22 ultra in video modus. Als ik een video opneem in de 1x zoom Stand en vandaar uit zoom naar 10x is de kwaliteit enorm slecht. Maar als ik de video start in de 10x zoom dan is de video prachtig maar dan kan ik niet terug zoomen naar 1x. De camera gebruikt dan dus een andere lens maar kan niet zelf tussen de lenzen wisselen? 

Hierdoor heb je niet zoveel aan de uitgebreide lenzen als je het niet kan gebruiken in 1 opname? 

Wordt dit probleem nog opgelost?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit heeft met de hardware te maken helaas, geen software update kan dit verbeteren.

Als je met 3x of 10x begint is het optische zoom. Als je tijdens het filmen zoomt is het digitale zoom.

Ik heb toevallig laatst een mooi stukje over de camera en de zoom geschreven 🙂

https://eu.community.samsung.com/t5/photography-talk/hoe-krijg-je-de-beste-resultaten-met-jouw-galax...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit heeft met de hardware te maken helaas, geen software update kan dit verbeteren.

Als je met 3x of 10x begint is het optische zoom. Als je tijdens het filmen zoomt is het digitale zoom.

Ik heb toevallig laatst een mooi stukje over de camera en de zoom geschreven 🙂

https://eu.community.samsung.com/t5/photography-talk/hoe-krijg-je-de-beste-resultaten-met-jouw-galax...
JohanB83
Explorer
Opties
Dat is spijtig, mijn oude huawei had hier geen problemen mee en kon wel wisselen tussen de camera's.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is inderdaad jammer, maar aan de andere kant met de S22 Ultra heb je wel meteen de beste mobiele camera van 2022🙂