Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S pen heeft geen verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2023 01:33 AM)
1056 Weergaven
Deepakh
Explorer
Opties
Vaak dat de s pen connectie verbreekt waneer deze weer terug in toestel word geschoven kan deze ook niet verbinden.
het gaat om de s22 ultra deze is nu 3 maand oud en heeft het probleem sinds het begin, resetten helpt niet dit is al tal keren gedaan.

Iemand nog meer tips of de oplossing van dit euvel ?
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar het lijkt mij alsof de Spen defect is. Als dit vanaf het begin al zo is waarom heb je dit niet gelijk bij de verkoper aangekaart?

Wie is de verkoper?

Je kunt het toestel aanmelden voor reparatie en het probleem duidelijk omschrijven. > https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Deepakh
Explorer
Opties
Omdat ik de s pen tot voor kort niet echt heb gebruikt, tenzij ik even cool wou doen haha. Nu dat ik deze wat vaker wil gebruiken stoort het me wel. het toestel is gewoon bij samsung aangekocht.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan kun je het beste of langs een servicepunt gaan of het toestel aanmelden voor reparatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Deepakh, goedemiddag.

Is het nog geluk met de tips van @Patrick en @OnnoJ? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Deepakh
Explorer
Opties
Die air acties wil ik inderdaad gebruiken, en dat deze dan hele tijd aan staat gebruikt denk ik ook best wat batterij. Aangezien de s22 ultra niet de beste batterij leven heeft is dit eigenlijk geen optie voor mij. Toch bedankt voor het meedenken
0 Likes
Deepakh
Explorer
Opties
Ik zal contact met samsung opnemen maar kan me toestel eigenlijk niet missen vandaar dat ik deze nog niet ter reparatie had aangeboden
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Deepakh 

Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0

Groeten,

Martijn

0 Likes
Sensei_Syl
Explorer
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Ook een S Pen die niet meer verbindt met mijn S22 Ultra. Maar ik kan mijn telefoon absoluut niet missen. Is er geen andere manier om aanspraak te maken op de garantie? Ik heb de bon, het IMEI-nummer, de S Pen etc. Als ik alleen de S Pen opstuur, kan deze toch worden omgeruild voor een nieuwe?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sensei_Syl, goedemorgen.

Heb je hier al eerder contact over gehad met onze klantenservice? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? 

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de S-Pen test. Hoe is het resultaat hier?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes