Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met bellen in auto

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2022 09:20 AM)
2370 Weergaven
Kuijpertje
Explorer
Opties
Voorheen nooit problemen met bellen, nu met S22 plus wel. Tijdens rijden wordt connectie gemaakt via Bluetooth. Contacten gesynchroniseerd. Als ik bel of gebeld wordt, valt al snel de verbinding steeds even weg, dan melding op touchscreen auto  dat apparaat vraagt om verbinding met Bluetooth te verbreken  en weg is verbinding. Dan maken mobiel en auto vanzelf weer verbinding, contacten gesynchroniseerd. Maar als ik dan weer wil bellen is gespreksgeschiedenis weg. Zie alleen nummers bij contacten,  geen namen. Dan pak ik mijn telefoon en probeer zo te bellen, maar verbinding blijft haoeren en verbreken. Tips als auto touchscreen resetten, mobiel resetten al uitgevoerd, zonder resultaat. Zolang de motor aanblijft werken deze tips, maar zodra de motor uit is geweest dan begint de ellende opnieuw. Help!!!

15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wanneer je zegt mobiel resetten bedoel je dan een fabrieksherstel?

Heb je al contact gehad met de dealer? Het zou best kunnen dat het auto systeem een update nodig heeft.

Verder zou ik even via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten een foutrapport verzenden met zoveel mogelijk informatie over het probleem.

Heb je de netwerkinstellingen op het toestel al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kuijpertje
Explorer
Opties
Met mobiel resetten bedoel ik toestellen met Bluetooth, dus ook auto, verwijderen en dan weer helemaal opnieuw instellen.
Als ik netwerkinstellingen op mobiel reset dan ben ik alle WiFi etc kwijt? Dus eerst alle wachtwoorden noteren?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt, even alles noteren. Mobiel resetten is wat anders dan je bluetooth apparaten opnieuw toevoegen trouwens🙂
Kuijpertje
Explorer
Opties
Wat bedoel je met update autosysteem?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Begin maar met een netwerkherstel en anders een fabrieksherstel. En zorg ook dat je alle laatste updates hebt geïnstalleerd.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nou je Bluetooth van je telefoon verbind met je auto toch? Met het systeem van je auto, het systeem waarmee je verbind heeft waarschijnlijk ook een update nodig.
Members_gSG3Vi7
First Poster
Opties

Goedenavond mijn telefoon hetzelfde probleem.

Android auto werkt nog steeds gewoon 100%. 

Is alleen HFP die weg valt en weer terug komt.

En deze melding blijft hij geven. 

Complete resets gedaan maar helaas

20230502_173551.jpg

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_gSG3Vi7, goedemorgen.

Hoe heb je jouw telefoon verbonden met de auto? Is het systeem van de auto ook verder up-2-date? Zijn er misschien oortjes of andere apparaten met de telefoon verbonden?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MrChiang
Explorer
Opties

Och, ook hier hetzelfde probleem, begonnen in mei. Echt alles al geprobeerd, ook al foutenrapport verstuurd via Samsung Members. Probleem geraakt echt niet opgelost.

Aan de auto ligt het niet. De S10, S20, S21 (mijn oude telefoons) werken prima in de wagen.

Handenvrij bellen is een hindernissenparcours geworden. Please Fix voor ik een accident doe.

0 Likes