11-04-2022 05:03 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
- Report Inappropriate Content
11-04-2022 05:16 PM - last edited 11-04-2022 05:16 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
12-04-2022 08:58 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Probeer je dan muziek af te spelen via spotify of heb je dit probleem met meerdere apps?
Spotify werkt de laatste week namelijk niet echt optimaal.
12-04-2022 09:02 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
04-07-2022 01:21 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Ik heb hetzelfde probleem met mijn S22. Na 15/20 minuten begint de muziek in spotify of google podcasts te hikken. Bij bijvoorbeeld youtube hoor ik steeds een onregelmatige "tik" in het geluid. Bluetooth uit- en aanzetten helpt. Maar dit is wel erg vervelend om steeds te moeten doen.
Ik luister op draadloze oortjes van Sony, op mijn oude S8 had ik 0 problemen.

06-07-2022 02:03 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Hi @Radko Berka, reset de netwerkinstellingen anders even. Je zal dan het één en ander opnieuw in moeten stellen (ook je Wi-Fi, houd daar rekening mee) maar het is het proberen waard.
Groeten,
Joey
25-07-2022 01:27 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Ik heb mijn netwerkinstellingen reset. Maar helaas. Nog steeds problemen.
25-07-2022 04:49 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Sinds wanneer ervaar je dit? En met wat voor apparaten probeer je de S22 te koppelen? Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date?
25-07-2022 06:35 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Ik heb het probleem met mijn S22. Eerst hoor ik soms een tikje en na Na 15/20 minuten begint de muziek in spotify of google podcasts te hikken. Het valt ongeveer 1 seconde per 20 seconden uit.
Bij bijvoorbeeld youtube hoor ik steeds een onregelmatige "tik" in het geluid.
Bluetooth uit- en aanzetten helpt. Maar dit is wel erg vervelend om steeds te moeten doen. ik heb de netwerkinstellingen gereset en zelf mij telefoon een factory reset gegeven.
Ik luister op draadloze oortjes van Sony, (XM3) op mijn oude S8 gebruikte ik met dezelfde oortjes. 0 problemen. Ik heb de S8 nog en daar werkt alles prima
26-07-2022 09:31 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Zijn de oortjes verder up-2-date? En ervaar je dit ook met andere oortjes op je S22? Heb je na het terugzetten van de fabrieksinstellingen ook een back-up teruggezet? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak eerst een back-up, vergeet WhatsApp hierbij niet 😉 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in.
Heb je ook bij de Ontwikkelaar opties gekeken? Hier kan je ook het één en ander aanpassen wat een Bluetooth verbinding aangaat, er kan een verschil zitten in de codecs en ondersteuning van de Sony oortjes.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn