Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Probleem: audio via Bluetooth hapert

(Topic created on: 11-04-2022 05:03 PM)
1051 Views
Mieck30
Student
Options
Hi there!

Question: sinds een week hapert de audio van mijn S22 Plus wanneer ik deze verbinding met een bluetooth device. Tijdens het afspelen van muziek pauzeert ie automatisch of valt het geluid even weg. Omdat ik dit heb bij zowel mijn Galaxy Buds als ook een externe Bluetooth speaker, ligt het probleem dus denk ik bij de telefoon.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En is er iets wat ik zelf kan doen om dit op te lossen?

Gr,
9 REPLIES 9
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options
Goedemiddag,

Om te beginnen > Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Options

Probeer je dan muziek af te spelen via spotify of heb je dit probleem met meerdere apps?

Spotify werkt de laatste week namelijk niet echt optimaal.

Mieck30
Student
Options
Inderdaad via Spotify! Dat kan het wellicht ook zijn, ik zal vandaag even testen of het ook met andere apps zo is.
Radko Berka
First Poster
Options

Ik heb hetzelfde probleem met mijn S22. Na 15/20 minuten begint de muziek in spotify of google podcasts te hikken. Bij bijvoorbeeld youtube hoor ik steeds een onregelmatige "tik" in het geluid. Bluetooth uit- en aanzetten helpt. Maar dit is wel erg vervelend om steeds te moeten doen. 

Ik luister op draadloze oortjes van Sony, op mijn oude S8 had ik 0 problemen. 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Options

Hi @Radko Berka, reset de netwerkinstellingen anders even. Je zal dan het één en ander opnieuw in moeten stellen (ook je Wi-Fi, houd daar rekening mee) maar het is het proberen waard. 

Groeten, 

Joey

0 Likes
Members_j7Xa4HD
First Poster
Options

@JoeyH 

Ik heb mijn netwerkinstellingen reset. Maar helaas. Nog steeds problemen. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

@Members_j7Xa4HD

Sinds wanneer ervaar je dit? En met wat voor apparaten probeer je de S22 te koppelen? Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date?

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_j7Xa4HD
First Poster
Options

Ik heb het probleem met mijn S22. Eerst hoor ik soms een tikje en na Na 15/20 minuten begint de muziek in spotify of google podcasts te hikken. Het valt ongeveer 1 seconde per 20 seconden uit.

Bij bijvoorbeeld youtube hoor ik steeds een onregelmatige "tik" in het geluid.

Bluetooth uit- en aanzetten helpt. Maar dit is wel erg vervelend om steeds te moeten doen. ik heb de netwerkinstellingen gereset en zelf mij telefoon een factory reset gegeven. 

Ik luister op draadloze oortjes van Sony, (XM3) op mijn oude S8 gebruikte ik met dezelfde oortjes. 0 problemen.  Ik heb de S8 nog en daar werkt alles prima

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Zijn de oortjes verder up-2-date? En ervaar je dit ook met andere oortjes op je S22? Heb je na het terugzetten van de fabrieksinstellingen ook een back-up teruggezet? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak eerst een back-up, vergeet WhatsApp hierbij niet 😉 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in. 

Heb je ook bij de Ontwikkelaar opties gekeken? Hier kan je ook het één en ander aanpassen wat een Bluetooth verbinding aangaat, er kan een verschil zitten in de codecs en ondersteuning van de Sony oortjes.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes