Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Onbekend icoontje

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2023 10:56 PM)
3219 Weergaven
An1369
First Poster
Opties
Ik heb steeds dat vierkante icoontjr in mijn scherm staan. Wat betekend dat? Ik dat ook de oorzaak dat ik geen 4G heb?
image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Over welk icoontje gaat het precies?

Op de bovenbalk van links naar rechts > gegevensbesparing > nfc > trilstand > Wifi > signaal > batterij percentage > en je batterij icoontje.

Dus als je dat vierkantje met die N erin bedoeld is dat NFC.

Daaronder automatisch roteren > vliegtuigstand en zaklamp. Je ontvangst erg laag trouwens, vandaar dat je 4g problemen hebt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Over welk icoontje gaat het precies?

Op de bovenbalk van links naar rechts > gegevensbesparing > nfc > trilstand > Wifi > signaal > batterij percentage > en je batterij icoontje.

Dus als je dat vierkantje met die N erin bedoeld is dat NFC.

Daaronder automatisch roteren > vliegtuigstand en zaklamp. Je ontvangst erg laag trouwens, vandaar dat je 4g problemen hebt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mitcheldegraaf
First Poster
Opties
Dat vierkantje is de nfc dat deze is ingeschakeld
0 Likes
Marwan1993
Pioneer
Opties
Het NFC-icoontje geeft aan dat de NFC-functie van je telefoon is ingeschakeld. NFC staat voor Near Field Communication en maakt draadloze communicatie mogelijk tussen apparaten op korte afstand, zoals het delen van bestanden of het verrichten van betalingen.

Het NFC-icoontje heeft geen invloed op je mobiele dataverbinding. Als je geen 4G hebt, zijn er verschillende oorzaken mogelijk, zoals een zwak signaal, een slechte dekking in jouw gebied, een verouderde simkaart of een probleem met jouw provider. Het is aan te raden om contact op te nemen met je provider om het probleem te onderzoeken en op te lossen.

0 Likes
maumau1975
First Poster
Opties
Wat betekent het icoontje links van het WiFi teken wat lijkt op een batterij en van binnen een zwarte openingetje heeft?kan het niet zo goed omschrijven...
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @maumau1975,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je ons voorzien van een foto/ screenshot hiervan?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes