op 12-05-2023 04:29 PM
Het volume van mijn media gaat vanzelf telkens op maximaal staan. Ik pas dit aan naar een minder hard geluid maar even later staat dit toch weer op maximale sterkte. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb een s22
op 12-05-2023 04:43 PM
Dit kan met een app te maken hebben.
Ga naar instellingen -> apps -> drie stipjes rechtsboven -> Machtigingbeheer -> controlleer welke apps hier toegang tot hebben en zet dit uit voor de niet logische apps.
Lost dit het niet op zal je een voor 1 moeten proberen welke eventueel de instellingen steeds aan past.
op 15-05-2023 04:00 PM
Hi @anautak, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt met de tip van @Moootje? Welke app gebruik je voor de weergave van Media? En wordt het geluid op een luidspreker of ander apparaat weergegeven?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 16-05-2023 02:44 PM
op 22-05-2023 09:49 AM
Hi @anautak, goedemorgen.
Welke gebruik je voor de wekker? De standaard Alarm-app zal geen reclame meldingen geven, welke app zorgt voor deze reclames? Staat de optie voor Adapt sound ook ingeschakeld? Ga hiervoor naar Instellingen > Geluiden en trillen > Geluidskwaliteit en -effecten.
Groeten,
Martijn