Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

media geluid blijft maximaal

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2023 04:29 PM)
1157 Weergaven
anautak
Student
Opties

Het volume van mijn media  gaat vanzelf telkens op maximaal staan. Ik pas dit aan naar een minder hard geluid maar even later staat dit toch weer op maximale sterkte. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb een s22

4 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit kan met een app te maken hebben. 

Ga naar instellingen -> apps -> drie stipjes rechtsboven -> Machtigingbeheer -> controlleer welke apps hier toegang tot hebben en zet dit uit voor de niet logische apps. 

Lost dit het niet op zal je een voor 1 moeten proberen welke eventueel de instellingen steeds aan past.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @anautak, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt met de tip van @Moootje? Welke app gebruik je voor de weergave van Media? En wordt het geluid op een luidspreker of ander apparaat weergegeven?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
anautak
Student
Opties
Hallo Martijn. Het is niet gelukt. Wilde vannacht mijn wekker goed zeggen, krijg ik daar plotseling reclame tussendoor met het geluid weer maximaal. Begrijp niet goed wat je bedoelt met de app voor media? Geluid gaat hard bij Facebook, wekker, games, you tube, etc. Geluid komt alleen uit de telefoon
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @anautak, goedemorgen.

Welke gebruik je voor de wekker? De standaard Alarm-app zal geen reclame meldingen geven, welke app zorgt voor deze reclames? Staat de optie voor Adapt sound ook ingeschakeld? Ga hiervoor naar Instellingen > Geluiden en trillen > Geluidskwaliteit en -effecten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes