Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Krakend geluid S22 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2023 12:11 AM)
2347 Weergaven
SanderKlijn
Student
Opties
Sinds vanmiddag heb ik een krakend geluid en de onderste speaker , dus met luidspreker gespreken en meldingen/media geluid. Toestel zelf heb ik pas sinds 11/11/22. 

Nou weet ik dat de S22 line up al veel problemen heeft met geluid en dat dit vaak komt door de grote temperatuur verschillen of bijvoorbeeld door het vliegen met een vliegtuig aka drukverschil, en de oplossing daarvoor is om je sim kaart houder eruit te halen zodat de druk in de telefoon terug naar normaal kan waardoor de overdruk op je box wegvalt. Nou heeft dit bij mij helaas niet geholpen omdat die oorzaken bij mij ook niet ban toepassing zijn geweest.

Heb al gebeld naar Samsung die zeiden dat ik mijn telefoon moest resetten, dit heeft niks uitgehaald en de 2e optie was om het hier te vragen. 

Maar ik ken verhalen van vrienden en van mensen online die al 5x hun speaker hebben alten vervangen en dat het probleem steeds terugkeerd.. ik hoop dat ik alsnog geholpen zou kunnen want voor een telefoon van 1200 euro vind ik dat wel erg dat die nu al problemen krijgt. Vooral omdat hij nooit gevallen is en er met uiterst zorg mee om word gegaan.

Met vriendelijke groet,
Sander Klijn
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt hem aanmelden voor reparatie dan kunnen de monteurs er naar kijken. Of ga langs een servicepunt. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt hem aanmelden voor reparatie dan kunnen de monteurs er naar kijken. Of ga langs een servicepunt. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SanderKlijn, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Zo te lezen heb je zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de luidspreker-test. Hoe is het resultaat hier?

Maakt dit ook geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langsbrengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor onze ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
SanderKlijn
Student
Opties
Nee helaas dit had ik ook al geprobeerd maar er zit geen verschil in , ik weet bijna zeker dat het membraam los zit want zodra ik de speaker "blokkeer" (dus er tegendruk komt) dan is het geluid normaal. Het gene waar ik alleen mee zit is als ik hem wegbreng en het is gemaakt wanneer het weer zou terugkomen zoals ik al had gezegd ken ik mensen die heb al 5x gerepareerd hebben ik zou op zon punt liever kleine aanbetaling extra doen en deze telefoon inruilen voor de nieuwe generatie maar Samsung zelf zegt dat ze dat pas doen als het ECHT niet te repareren is (wat ik wel snap) maar om zo vaak telefoon op te sturen en daarna op een moment dat het buiten de garantie val daar heb ik ook geen zin in 😅
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze website hebben wij ook een actie waarbij je een extra inruilwaarde kan ontvangen voor jouw telefoon. Wat een eventuele reparatie aangaat, hier zou ik me niet zo veel zorgen over maken 😉 Mijn collega's in het servicecentrum zullen jouw telefoon verder onderzoeken om na te gaan wat er aan de hand is en dit vervolgens herstellen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes