op 20-03-2022 11:13 PM
Op 28 februari heb ik me aangemeld voor de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G promotie actie onder registratienummer NLD6200740DHHJR. Inmiddels 4 weken verder heb ik nog steeds niets vernomen wanneer ik mijn Galaxy Buds Pro kan ontvangen en krijg ik geen enkel bericht. Als ik de klantenservice bel word ik blijkbaar met Suriname verbonden en krijg ik niet eens iemand aan de lijn die normaal Nederlands spreekt. Het enige wat ik te horen krijg is dat mijn aanvraag nog steeds in behandeling is, maar volgens mij wordt er gewoon geen ene moer mee gedaan. Ik heb al eerder een bericht op de community geplaatst maar zelfs daar krijg ik geen ene reactie terug. Ik ben dit nu spuugzat en vind deze klantenservice ver beneden pijl. Ik verwacht deze week antwoord te krijgen wanneer ik mijn buds kan verwachten, want dit duurt mij allemaal veel te lang!
op 21-03-2022 01:08 AM
Zelfde probleem hier.
op 21-03-2022 09:43 AM
op 21-03-2022 10:58 AM
op 21-03-2022 11:08 AM
Hi @MdeKooter-vanDam , goedemorgen.
Bedankt voor je berichtje, we helpen je graag verder ook mijn collega's vanuit Suriname! Wanneer ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat er meerdere e-mails zijn verstuurd naar je, de laatste was op 15 maart. Heb je deze ook gezien?
De aanvraag is nog niet beoordeeld, zodra je aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook bericht van. Omdat het wat drukker is dan normaal op de promotieafdeling duurt het ook wat langer voordat je aanvraag is beoordeeld.
Wanneer je aanvraag is goedgekeurd streven we ernaar om de Buds met ongeveer 9 weken bij je te leveren. Houd je e-mail dan ook goed in de gaten.
Uiteraard wensen we je heel veel gebruiksplezier toe met je nieuwe telefoon!
Gr,
Martijn
op 21-03-2022 08:10 PM
Hallo Martijn,
Wat ik stuur is niet zomaar een bericht is een regelrechte klacht die ik heb over de gang van zaken. Als ik elke keer bel naar jullie klantenservice kom ik altijd uit bij een callcenter in Suriname; ik wens gewoon met een klantenservice in Nederland doorverbonden waar je in normaal verstaanbaar Nederlands te woord wordt gestaan en waar ik ook nog eens klantvriendelijk geholpen word, want bij dat callcenter daar is de klantvriendelijkheid ver beneden pijl, want je wordt gewoon niet geholpen.
Naar aanleiding van mijn deelname op 28-02-2022, waarvan ik alleen een bevestigingsmail heb ontvangen heb ik geen enkele mail meer van jullie ontvangen; nog op het huidige emailadres martinensjaak@ziggo.nl, nog op het oude emailadres martinensjaak@upcmail.nl en ook niet in de spam. Ook op 15 maart heb ik helemaal geen bericht van jullie ontvangen.
In de deelname bevestiging staat vermeld dat je binnen 2 weken bericht ontvangt als er gegevens ontbreken, maar als jij nu aangeeft dat mijn aanvraag nog steeds nog in behandeling is hebben jullie gewoon geen ene moer gedaan met mijn aanvraag, als er na 4 weken nog steeds niet eens is bekeken of alle gegevens wel / niet volledig zijn! DE MAAT IS NU BIJ MIJ VOL EN DEZE SUPERSLECHTE MANIER VAN KLANTENSERVICE VAN SAMSUNG ACCEPTEER IK NIET!!!! Jullie gaan mij deze week nog een bericht sturen of alle gegevens volledig zijn of niet en er HEEL GAUW voor zorgen dat die Buds mijn kant op komen!!! Ik waarschuw verder ook niet meer en laat bij deze weten dat ik Klacht.nl al heb aangeschreven en dat ik ook Radar en de consumentenbond ga aanschrijven over deze zeer slechte service.
Jullie gaan maar heel gauw zorgen dat deze klacht wordt opgelost!!!!
Groet, Martin
op 22-03-2022 10:21 AM
Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je je op 28 februari hebt geregistreerd voor de Galaxy Buds Pro en dat jouw aanvraag nog niet is beoordeeld. Zodra jouw aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook bericht van. Mijn collega's op de promotie afdeling hebben het wat drukker dan normaal hierdoor duurt het helaas iets langer voordat je bericht krijgt.
Ik heb de mail van 15 maart nogmaals naar je laten versturen, het e-mailadres wat bij ons in het systeem staat eindigt op @ziggo.nl.
We willen je dan ook vragen dit rustig af te wachten.
Groeten,
Martijn
op 22-03-2022 10:33 AM
Ik weet niet wat voor email er is verstuurd naar martinensjaak@ziggo.nl, maar heb dezelfde email van 28-02-2022 ontvangen waar ik wordt bedankt voor mijn deelname. In die 2 weken erna hadden jullie mijn aanvraag al moeten beoordelen wat niet gebeurd is. Ik ga in ieder geval Radar en de Consumentbond aanschrijven, want jullie zijn toch niet van plan mijn aanvraag zsm in behandeling te nemen! Ik heb geen goed woord over voor deze actie en jullie klantenservice is ver beneden pijl!!!
op 22-03-2022 10:42 AM
Ik begrijp dat je de Buds graag snel wilt ontvangen maar in de voorwaarden geven wij niet aan dat de aanvraag binnen een bepaalde termijn beoordeeld zou worden. Je hoeft je verder geen zorgen te maken over jouw aanvraag, het is enkel wachten op de beoordeling. Dit kunnen wij helaas niet versnellen, maar houdt ondertussen je e-mail goed in e gaten.
Wil je meer weten over de voorwaarden van deze promotie kijk dan hier: Pre-order Promotie S22 | Samsung
Hopelijk ontvang je snel bericht over de beoordeling van jouw promotie 😇
Groeten,
Martijn
op 22-03-2022 01:03 PM
Zie hieronder de tekst van de bevestigingsdeelname van 28-02-2022:
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog naar ons sturen.
Weet dat ik vandaag nog Radar, De Consumentbond en Vodafone inschakel, want jullie moeten niet denken dat jullie door kunnen blijven gaan om zo met klanten om te gaan!