Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gsm start steeds opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2025 05:38 PM)
48 Weergaven
paucop
First Poster
Opties
Gsm s22+ start sinds enkele dagen steeds opnieuw op. Wat kan ik hiervoor doen om dit te stoppen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @paucop,

Dat is inderdaad erg bijzonder. Ik help je graag hiermee verder, ter controle. is jouw toestel helemaal up-to-date? Zo ja en je ervaart de issue nog steeds, dan raden we aan om het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @paucop,

Dat is inderdaad erg bijzonder. Ik help je graag hiermee verder, ter controle. is jouw toestel helemaal up-to-date? Zo ja en je ervaart de issue nog steeds, dan raden we aan om het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes