Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gsm herstart 20 x per dag

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2024 12:09 PM)
253 Weergaven
mrg87
Apprentice
Opties
Bij gebruik van mijn S22 herstart mijn toestel continu. Iedere keer moet ik terug pincode invoeren en moet mijn toestel opnieuw opstarten. 

Wat moet ik doen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
weeeee
Voyager
Opties
Ja maar ik heb het momenteel niet meer als het nog gebeurt laat ik het weten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
BR74
Explorer
Opties
Factory reset
Fever_jl
Navigator
Opties
Zeker dat je power knop niet ergens tussen in klem zit? Dit is al meermaals gebeurd bij bepaalde personen dat hun hoesje met de power button wat knel zat, of dat ze in de handtas of broekzak ingehouden werd, of in de gsm houder op de fiets of in de auto...
0 Likes
mrg87
Apprentice
Opties
Het toestel zit niet in een hoesje en hij valt uit tijdens gebruik van het toestel.

Bedankt voor mee te denken, maar helaas ben ik hier niet mee geholpen
0 Likes
mrg87
Apprentice
Opties
Thanks, first make some backups and i will try it
0 Likes
mrg87
Apprentice
Opties
Dit werkt ook niet... nog meer problemen nu met apps die niet werken en geen mobiele gegevens meer mogelijk. Hier is meer aan de hand denk ik dan
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mrg87,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer alles up-to-date is en een harde reset niet heeft geholpen raden we aan het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het maken van een ophaalafspraak en/of een afspraak maken bij 1 van onze service centers.

https://bit.ly/3J4HpwQ

&

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Als een factory reset(clean install)het probleem niet oplost, zoals je reeds getest hebt, ga langs een Samsung Service Center. Uw toestel is vermoedelijk al uit garantie.
weeeee
Voyager
Opties
Ik kom hier nadat mijn telefoon dat ook deed ik vind ook geen oplossing ik open members en krijg een melding met dit1722641094029.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @weeeee,

Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.  Bedankt voor jouw bericht en melding. Had je de bovenstaande tips ook uitgeprobeerd?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes