Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s22 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 05-09-2023 11:09 AM)
406 Weergaven
Brownie911
Explorer
Opties
Ik heb een probleem met mijn helderheid, als deze op maximum staat + extra helderheid wanneer ik buiten ben gaat deze vanzelf terug dimmen? Na 10 min in het zonnetje gewandeld te hebben. Is dit een software probleem of...? Dit is al zo vanaf de dag ik het toestel aangeschaft heb. Alvast bedankt. 😊
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Brownie911, goedemiddag.

Maak je ook gebruik van een launcher of thema? En staat de optie voor aanpasbare helderheid ook ingeschakeld? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Brownie911
Explorer
Opties
Hoi martijn,

Nee geen launcher maar wel good lock, dus home up, lockstar en theme park.. maar zelfs voordat ik good lock ingeschakeld had was dat probleem er al.. en neen helderheid staat niet op aanpasbare helderheid aangezien het toch wel wat batterij consumeert. Ik weet me geen raad meer🤷
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je mag dit dan even in de Veilige Modus uittesten, apps van derden worden dan tijdelijk uitgezet.

0 Likes
Brownie911
Explorer
Opties
Hoe doe ik dat miss?😅
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

0 Likes
Brownie911
Explorer
Opties
Heeft helaas niets geholpen, ik denk dat mijn samsung automatisch maatregelen neemt om oververhitting te voorkomen.. want heb wel gemerkt dat dit enkel is wanneer deze warm is. Maar na 10min al vind ik gewoon absurd, en dan blijft het ook zo voor een halfuur lang ofzo.
0 Likes
Brownie911
Explorer
Opties
En ook op YouTube totaal geen uitleg over het probleem heb zitten zoeken en zoeken maar niks
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, 

0 Likes
vinc99
Journeyman
Opties
Ik heb zelfde probleem
0 Likes