Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google pay Rabobank op S22Plus

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2022 03:49 PM)
1433 Weergaven
hk2
Explorer
Opties

Eind mei kocht ik een S22Plus voor vervanging van mijn S20.

Alles overgezet en wilde Google Pay gaan gebruiken zoals ik dat op de S20 deed.

Via de Rabobank app geprobeerd te koppelen maar helaas werkt dat niet.

Krijg steeds bij de laatste stap de melding "Kan het instelproces voor contactloze betalingen niet voltooien. Neem contact op met uw bank om dit op te lossen. U kunt ... etc"

Het gekke is dat het op de S20 en op een S10 die ik nog had liggen, wel gewoon werkt. Het werkte zelfs op mijn Galaxy Watch 4.

Contact gehad met Rabobank (meerdere keren). Is een bekend probleem. we zijn nog in overleg met Google (maar dat duurt al meer dan 7 weken). Met Google contact gehad. Ze hebben alles gereset en bij hen staat het goed. En contact met Samsung. Dat was bijna net zo slecht als Rabobank. "Nee het kan niet aan de telefoon liggen".

Zijn er anderen die Google Pay met Rabobank wel aan de praat hebben op een S22Plus?

0 Likes
Spring naar oplossing
22 Antwoorden
okkehel
Explorer
Opties
Exact hetzelfde probleem en gekmakende, infantiele begripvolle reacties vd rabo. Ik verdenk overigens dat het Google account de boosdoener is. Bij de ING bank werkt het ook niet, en het Google account is de enige gemeenschappelijke factor. Toch maar naar Apple. Android lijkt een onbeheerbare zooi te worden.
0 Likes
okkehel
Explorer
Opties

Dit alles heb ik dus al meer dan 10x gedaan, zelfs telefonisch met iemand van de rabobank erbij. Geloof het nou maar: het werkt gewoon niet bij sommige gebruikers en niemand weet waarom: google niet, samsung niet en rabo niet. Deze toestand is bij mijn begonnen na de update van android 10 naar 11. Daarvoor geen probleem, daarna wel. Mijn overtuiging is dat Google de boosdoender is en voordat je die in beweging hebt ....

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@okkehel

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes