Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

geen netwerkverbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2022 07:07 PM)
1027 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Opties

sinds een paar weken krijg ik in mijn scherm te zien, geen netwerkverbinding en ik kan soms niet bellen of gebeld worden. ik heb altijd een samsung gehad maar dit heb ik nog niet meegemaakt. updates helpen niet,  het is best en dure telefoon waar ik eigenlijk toch meer van mag verwachten. wie kan mij helpen?

gunther schoemaker

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Reset de netwerkinstellingen eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Werkt het nu beter?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Reset de netwerkinstellingen eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Werkt het nu beter?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

@guntherschoemaker

Hoi Gunther, goedemorgen.

Is het met de tip en het advies van @Patrick nog gelukt? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Opties

Nee helaas is het niet gelukt. Nu net weer on het scherm netwerkverbinding mislukt. Ook kan ik via Bluetooth mijn telefoon noet koppelen met de auto, wel met andere apparaten.

0 Likes
Opties
Nee helaas kreeg net weer de melding. P ook kan ik mijn telefoon niet verbinden met de auto via Bluetooth. Ook hier netwerkproblemen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Is het systeem in de auto verder helemaal up-2-date? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Opties
Veilige modus nog niet geprobeerd omdat het soms gebeurt is het lastig testen, maar ik ga het doen.
Wat auto betreft. Alle telefoons doen het 😢🙈 behalve die van mij, hij verbind wel de bleutooth maar geen netwerk. Gisteren weer geprobeerd wat dan raat is dat de telefoon soms verbind en dan kan ik bellen maar zodra ik op hang gooit ie hem er uit.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @guntherschoemaker, goedemorgen.

Dankjewel voor je terugkoppeling. Om na te gaan of het systeem in de auto verder up-2-date is kan je het beste even contact opnemen met je dealer. Ook kan een nieuwe SIM-kaart een verschil maken wat het netwerkbereik aangaat 😇

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Opties
Natuurlijk ik ga nieuwe sim aanvragen a
Opties
Gisteren nieuwe sim kaart er in gedaan, maar geen verbetering. Kan af en toe connectie maken met de auto en vandaag mederen keren melding geen verbinding met netwerk kunnen maken. Nou geeft ie het laatste wel thuis aan.
0 Likes