Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen pictogrammen op clear view cover

(Onderwerp aangemaakt op: 21-12-2022 04:30 PM)
730 Weergaven
amandafr
Explorer
Opties
Ik heb sinds deze week s22 ultra en daarbij ook de clear view cover. Helaas krijg ik bij de meldingen alleen een oranje bolletje te zien op de cover. Op mijn oude s20 met clear view kreeg ik dan het icoontje van WhatsApp facebook etc. Is dit nog in te stellen? Meldingen etc op cover heb ik allemaal aan staan 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
amandafr
Explorer
Opties
Dank je wel! Nee ik ben er nu wel achter dat je kan swipen in het vakje van het hoesje en dan dus de melding kan zien. Al mis ik nog steeds de icoontjes van de app zelf maar misschien is dat niet meer bij dit hoesje?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @amandafr, nog gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst. Mooie keuze, de S22 Ultra! Ben je er nog een beetje uitgekomen? 

Groeten, 

Joey

Oplossing
amandafr
Explorer
Opties
Dank je wel! Nee ik ben er nu wel achter dat je kan swipen in het vakje van het hoesje en dan dus de melding kan zien. Al mis ik nog steeds de icoontjes van de app zelf maar misschien is dat niet meer bij dit hoesje?
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Ah oké, ik ben het even nagegaan en dat lijkt inderdaad te kloppen. In ieder geval, veel plezier met jouw nieuwe toestel en een prettige dag nog!  

Groeten, 

Joey

0 Likes
Members_0yyE5As
First Poster
Opties

Ik zie niet alles met betrekking tot de view cover van de S22. Heb een S22 plus en zie alleen een oranje bolletje bij een melding. Wat was de oplossing? Bij de S20 view cover heb je ook een icoontje. Mvg, Anke

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_0yyE5As 

Hoi Anke, goedemiddag.

Is het je nog gelukt met het swipen, zoals in dit topic wordt aangegeven? Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes