Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen mobiel netwerk beschikbaar.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2023 10:18 PM)
653 Weergaven
MMollen
First Poster
Opties

Ik heb een samsung S22 ultra . Ik ben daar zeer ontevreden over. Ik kan regelmatig niet bellen. Moet dan eerst mijn telefoon opnieuw opstarten. Hij is erg traag en loopt snel vast. De camera reageer vaak ook niet lekker. De Spen reageert regelmatig ook niet. Pas weer als ik opnieuw opstart. Ik had hiervoor een samsung note 10plus. Dit toestel was vele malen beter dan wat ik nu heb. Erg jammer want ik ben normaal echt te spreken over samsung. Ik koop altijd alleen maarsamsung. Ik twijfel of ik niet moet overstappen. Marion Mollen

0 Likes
14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@MMollen

Heb je het toestel ingesteld met een back-up van je oude telefoon? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Co08
Apprentice
Opties
Mobiele data op mijn Samsung Galaxy S22+ valt verschillende keren per dag uit. Voorheen gebeurde dit nooit. 

Heb de 4G dekking gecheckt en die is gewoon goed. Telefoon geeft ook gewoon bereik aan.

Is hier een oplossing voor?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Reset de netwerkinstellingen eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Same here. Airplane mode aanzetten en dan weer uit. Lost het probleem (tijdelijk) op.
Co08
Apprentice
Opties
Heb alles gereset. Probleem is niet opgelost.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Co08 & @Anonymous User, goedemorgen.

Dit is natuurlijk erg onhandig. Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
MichaëlB
Journeyman
Opties
Same here. Diverse keren per dag de melding van GoogleMaps dat gps signaal gezocht wordt. Dit was in februari 2022 ook het geval las ik. Is hier een definitieve oplossing voor...eindelijk?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MichaëlB, goedemorgen.

Is jouw telefoon verder up-2-date? Krijg je deze melding ook bij andere apps? Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Het is daarnaast ook belangrijk om dit bij de app ontwikkelaar te melden zodat ook zij dit verder kunnen onderzoeken 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
MichaëlB
Journeyman
Opties

Is jouw telefoon verder up-2-date?
=> Iedere update wordt direct uitgevoerd, dus ja deze is up2date.

Krijg je deze melding ook bij andere apps?

=> GoogleMaps gebruik ik de gehele dag voor navigatie, verder eigenlijk niets waar naar mijn weten GPS voor nodig is.

Extra info: Het gezeur is begonnen na een update van Samsung VOOR afgelopen vrijdag 17feb2023. Toen viel op dat erop het scherm een H+ of R+ stond. NA de laatste update van 17feb staat er weer 4G, maar helaas nog steeds problemen met de melding GPS signaal zoeken. Vrijdag in Belgie geweest en daar geen probleem, op de terug weg bij Breda begon het gezeur weer met "GPS signaal zoeken".

Aangezien ik de gehele dag de mobiel gebruik voor het werk en dus afhankelijk ben, is dit probleem zwaar klote.

0 Likes