Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen GPS S22

(Onderwerp aangemaakt op: 28-03-2022 08:53 AM)
1730 Weergaven
OrangeDaisy
Apprentice
Opties
Het lijkt erop dat ik op de gewone s22 hetzelfde probleem heb als op de ultra: de gps werkt niet naar behoren. Als ik maps start, heb ik even locatie, maar ga ik op pad, is het signaal vrijwel meteen verloren. En krijg ik de melding: "zoeken naar gps" of "zwak gps signaal".

Knap waardeloos... heeft iemand de oplossing?

35 Antwoorden
RemcoV1975
Journeyman
Opties
Als ik een paar uur ergens binnen bent geweest dan ziet mijn S22ultra geen gps satellieten. Als ik dan mijn telefoon opnieuw opstart dan zie ik wel de gps satelieten. Hopelijk komt er snel een oplossing voor. Heb al een melding gemaakt en een systeemrapport verstuurt.
Sezz
Explorer
Opties
Heel veel mensen hebben het zelfde probleem. Hopelijk fixen ze het snel.
SaraHailey1984
Journeyman
Opties

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb net op een andere community gelezen dat heel veel mensen dit probleem hebben. Hoop dat er heel snel een oplossing komt.

FatalSon
Pioneer
Opties
Ik heb dit probleem ook en eerder vandaag een foutrapport opgestuurd. Hopelijk fixt Samsung het snel.
0 Likes
FatalSon
Pioneer
Opties
Heb naar aanleiding van mijn ingezonden foutrapport van Samsung het antwoord gekregen dat het probleem wordt opgelost in een volgende binaire update. Er staat niet bij wanneer deze update komt.
0 Likes
Rokit10
Apprentice
Opties

Heb hier ook nog steeds GPS problemen met mijn Galaxy S22 Ultra, ik vind het belachelijk dat dit zolang moet duren en dan met een telefoon met deze prijs.   

S22 Ultra problems with GPS - Samsung Community

Members_LDQ07Lr
Student
Opties

Klotezooi,heb van alles geprobeerd maar nog steeds geen gps

MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring en zal er ook regelmatig een software-update worden uitgerold. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
FatalSon
Pioneer
Opties
Eerder is al geantwoord dat dit probleem bekend is en met een volgende update zal worden opgelost.