Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S22 Ultra voorgeplakte screen protector

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2022 09:57 PM)
1739 Weergaven
Ramon_B
Journeyman
Opties

Heeft de Samsung Galaxy S22 Ultra een voorgeplakte screen protector?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Standaard heeft de Samsung Galaxy S22 Ultra een transport protector, wil je deze vervangen houd dan wel rekening met de Ultra Sonische Vingerafdruksensor en stel je vingerafdrukken na het plaatsen opnieuw in 🤓

Update edit: De S22 series worden NIET uitgerust met een transport protector, mijn excuses voor de verwarring! De screen protectors zijn verkrijgbaar bij verschillende retailers.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Alle flagships hebben dit al een tijdje dus je mag ervan uitgaan dat de S22 dit ook heeft.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Standaard heeft de Samsung Galaxy S22 Ultra een transport protector, wil je deze vervangen houd dan wel rekening met de Ultra Sonische Vingerafdruksensor en stel je vingerafdrukken na het plaatsen opnieuw in 🤓

Update edit: De S22 series worden NIET uitgerust met een transport protector, mijn excuses voor de verwarring! De screen protectors zijn verkrijgbaar bij verschillende retailers.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Maar kun je een glass screenprotector gebruiken, die goed blijft zitten en ook nog werkt met de vingerafdruksensor?
0 Likes
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Dus er is geen screenprotector nodig? Die zit er dan al op?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mijn persoonlijke advies is om een screenprotector van Whitestone dome te kopen. Gehard glas, deze kun je zelf eenvoudig plaatsen met de bijgeleverde tools.

En daarnaast raad ik een hoesje aan van Urban Armor gear, als het kan de Monarch serie. Deze hoesjes geven de ultieme bescherming + een stoere look.
Ramon_B
Journeyman
Opties
Zorgt deze screen protector niet voor beschadigingen aan het toestel?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nee totaal niet.
0 Likes
Ramon_B
Journeyman
Opties
Whitestone Dome schijnt een goede te zijn, ook veel goede verhalen op andere fora.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Whitestone Dome is de beste. Combineer het met een UAG hoes en je hebt de best mogelijke bescherming.
( Urban Armor Gear)
0 Likes