Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Familie agenda niet zichtbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2022 09:06 PM)
1367 Weergaven
amanda040r
Apprentice
Opties
Hi,

Ik heb sinds gisteren de nieuwe S22. Ik heb alle gegevens overgezet van de S20. Nu is ee gezamenlijke familieagenda niet meer zichtbaar in mijn agenda's ook niet bij beheren. Bij mijn partner sta ik er wel bij. Op de S20 was deze wel zichtbaar. Hoe krijg ik de agenda terug. Ik heb de agenda backup ook al gemaakt maar dit werkt helaas niet. Ik heb alle afspraken in de familieagenda staan graag hulp!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tacovhk5
Journeyman
Opties
Beste Martijn,

Ik heb het account verwijderd en weer toegevoegd. De gegevens zijn weer zichtbaar!
Hartelijk bedankt.

Groet,

Taco

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
amanda040r
Apprentice
Opties
Beste,

Wij doen het via samsung agenda en samsung account. Dat laatste wat je aangeeft, daarbij zie ik ook geen familie groep staan...
0 Likes
amanda040r
Apprentice
Opties
Dit begrijp ik, maar de telefoon geeft dan aan dat alle afspraken die erin heb gezet worden verwijderd, dan is mijn agenda nog leeg... of blijft dit staan?
0 Likes
Boeliie
Journeyman
Opties
Hier ook helaas het geval, het verwijderen van een familielid heeft niet geholpen en alle afspraken zijn weg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Boeliie, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is jouw telefoon verder up-2-date? Geldt dit ook voor je apps? Als je de Agenda-app opent en op de 3 streepjes linksboven tikt, kies dan voor het tandwieltje gevolgd door Agenda's beheren.

Kan je wel de agenda's synchroniseren?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Boeliie
Journeyman
Opties
Ja alles is up to date.

We zijn nu wel weer in de Samsung een familie, gedeeld album lukt bijvoorbeeld wel. Alleen kan ik geen afspraken op de familie kalender erin zetten. Want ik krijg deze agenda niet te zien. Mijn partner overigens wel

Groetjes Renate
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Kan je de agenda wel toevoegen in jouw Agenda-app? En ben je dan ook ingelogd met het juiste account? 

Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
Boeliie
Journeyman
Opties
Het samsung account waarmee alles gedeeld is is wel zichtbaar in de agenda alleen de optie om te kiezen voor de familie agenda is daarin niet zichtbaar.
Alles is al meerdere keren gesynchroniseerd hij komt helaas niet tevoorschijn.

Ik zal eens kijken naar de hulp op afstand

Groetjes Renate
MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons op de hoogte? 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
Boeliie
Journeyman
Opties
Hi @MartijnK. Hulp op afstand kon helaas niks betekenen. Er is een foutrapport aangemaakt, dus afwachten.